Oerhört vackra bilder. En ren njutning att bevittna. Du har en klar fotografisk begåvning, som lyckas fånga upp detta intressanta objekt och lyfta fram det på ett alldeles särskilt sätt.
Jag blev alldeles hänförd och orkade bara titta på några få bilder. Jag ska återkomma och njuta mera. Tack för titten!
Oerhört vackra bilder. En ren njutning att bevittna. Du har en klar fotografisk begåvning, som lyckas fånga upp detta intressanta objekt och lyfta fram det på ett alldeles särskilt sätt.
Jag blev alldeles hänförd och orkade bara titta på några få bilder. Jag ska återkomma och njuta mera. Tack för titten!
Fann den här kuriösa gården under helgen. Innehåller det mesta; fallfärdiga byggnader, rostiga fordon av olika slag, förfallet växthus med mera. Vad kan man mer begära av en tur i Skånes skogsbygder?
Fann den här kuriösa gården under helgen. Innehåller det mesta; fallfärdiga byggnader, rostiga fordon av olika slag, förfallet växthus med mera. Vad kan man mer begära av en tur i Skånes skogsbygder?
ser riktigt mysigt ut å så ser det helt ut fina bilder
mvh borr1
I och med att byte av objekt och liknande inte fungerar på varken forumet av förklarliga skäl eller via PM pga den extrema misstänksammheten, så har jag som första åtgärd låst mitt album. (Ska radera hela Photobucket sen med)
Det känns som om UE inte är var den var när jag registrerade mig 2006, så nu ger jag helt enkelt upp på det, det var kul så länge det varade och dom jag mött har varit bra.
Men jag märkte själv vid min senaste UE tur att detta är inget direkt för mig.
Jag vill se rostiga maskiner, tåg och lastbilar, inte små tomma fallfärdiga hus.
Men Ha det bra mina vänner. Jag tittar in då och då i era album på objekten man ändå aldrig för se.
Det är den gamla cementfabriken i Klagshamn utanför Malmö. Lades ner 1938. En del av byggnaderna användes av en ridklubb. Har en del bilder i mitt galleri om någon är intresserad.