2013-03-28, 23:16
Avslutad
Jag fick en varning för några månader sedan av moderatorn Slingshot. Det hela gäller ett inlägg i tråden https://www.flashback.org/t583345 , även känd som Iktorivil-fanclub. Jag skrev inlägget; "Idag har jag fått hem 4 burkar Iktorivil", när tråden svämmas över av folk som postar typ "Idag har jag tagit 8 mg, jättemysigt!". Varför får just jag en varning? När liknande inlägg tillåts?

Har ni kanske nån tävling i att varna mig?

Jag har givetvis varit i kontakt med Slingshot, samt admin4 som ignorerade det hela, jag vill ha svar från någon i benzo-forumet, eller admin!
Citera
2013-03-28, 23:56
Medlem
Klistra gärna in PM-konversationen er emellan, och ta även med varningsmeddelandet om det innehåller en motivering.
Citera
2013-03-29, 00:43
Bannlyst
Tycker inte alls att det var så vanligt med såna inlägg som du skrev, däremot hittade jag ett inlägg som enbart bestod av en glad smiley på näst sista sidan (inlägg 4119), så det var lite konstigt om du fick en varning och det passerades. Sen så kan det också vara så att moderatorn inte har sett det inlägget, för om vi ska vara ärliga så bidrog inte ditt inlägg så mycket, och att säga att andra gör samma sak är ingen ursäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in