2013-03-28, 17:06
Medlem
Jag tycker det är skitbra skrivet. Det kommer inte att räcka. I det här landet är svaghetsdyrkan stark och att ge upp och visa halsen belönas. Att stå rakryggad för sin egen person är inte lika gynnsamt som att nischgnälla. Bra jobbat Jasenko, jag hoppas på fler som tänker som du.
Citera
2013-03-28, 17:13
Medlem
Som någon annan sa, hade det varit från en svensk hade det aldrig fått publicerats. För övrigt bra artikel
Citera
2013-03-28, 17:25
Medlem
Ingen av dem har svenska namn - de är främlingar.

Varför skulle jag bry mig om vad araber diskuterar sinsemellan . Fängelse.
Citera
2013-03-28, 17:25
Medlem
Nu startar diskussionen i P1 Studio Ett, lyssna.
Citera
2013-03-28, 17:28
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HDCase
Ingen av dem har svenska namn - de är främlingar.

Varför skulle jag bry mig om vad araber diskuterar sinsemellan . Fängelse.
Nästan rätt. En är från Mellanöstern, den andra från Europa (Jugge).
Citera
2013-03-28, 17:30
Medlem
Har ingen radio - och sökningar på "svt p1" ger idiotiska resultat...är det en av de kanalerna man ska betala licens för haha?
Citera
2013-03-28, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine-Cowboy
Nästan rätt. En är från Mellanöstern, den andra från Europa (Jugge).

Same same...
Citera
2013-03-28, 17:39
Medlem
Om något så har hela den här härvan varit oerhört framgångsrik med att flytta fokus, kolla bara här i tråden. Diskussionen handlar bara om huruvida svenskar är rasister eller inte.

Har svensken alltid varit "rasist" eller har han blivit det på senare tid, kan problemen med invandringen ha spelat in?

Det största problemet kanske inte är svenskarnas rasism utan invandringen. Men den frågar kommer såklart inte lyftas fram.
Citera
2013-03-28, 17:44
Medlem
Citat:
Har ingen radio - och sökningar på "svt p1" ger idiotiska resultat...är det en av de kanalerna man ska betala licens för haha?
Kanske kan du lyssna i efter hand http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=1637
Citera
2013-03-28, 17:51
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Same same...
Det kan liknas vid en gäst man bjuder in till sitt hem om man så vill, gästen börjar efter ett tag möblera om och flytta runt möblerna i ditt hem för att han tycker det blir bättre så.
En sådan gäst kastar man ut ur sitt hem, han är inte välkommen.
Selimovic har flytt från balkan till Sverige, han har flytt etniska konflikter som ledde till inbördeskrig efter att det kommunistiska trycket som höll de olika grupperna i schack försvann.
Väl i Sverige propagerar och förespråkar denne Selimovic mångkultur åt Sverige och svenskarna dvs i princip samma sak som ledde till inbördeskriget på balkan.
Gästen som möblerar om var det ja.Undrar var Selimovic flyttar sitt balkanarsle nästa gång om/när samma sak sker i Sverige pga det han förespråkar åt svenskarna.
Var tycker herr Selimovic att vi etniska svenskar ska ta vägen om det sker, etniska konflikter och krig?
Vi har inget hemland att fly till, vi etniska svenskar har bara vårt Sverige.
Det är min uppfattning om denne Selimovic, de svenskar som hyllar en utlänning i Sverige som propagerar för omdaning av det svenska samhället och massinvandring är inte kloka.
My five cents.
Citera
2013-03-28, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Det kan liknas vid en gäst man bjuder in till sitt hem om man så vill, gästen börjar efter ett tag möblera om och flytta runt möblerna i ditt hem för att han tycker det blir bättre så.
En sådan gäst kastar man ut ur sitt hem, han är inte välkommen.
Selimovic har flytt från balkan till Sverige, han har flytt etniska konflikter som ledde till inbördeskrig efter att det kommunistiska trycket som höll de olika grupperna i schack försvann.
Väl i Sverige propagerar och förespråkar denne Selimovic mångkultur åt Sverige och svenskarna dvs i princip samma sak som ledde till inbördeskriget på balkan.
Gästen som möblerar om var det ja.Undrar var Selimovic flyttar sitt balkanarsle nästa gång om/när samma sak sker i Sverige pga det han förespråkar åt svenskarna.
Var tycker herr Selimovic att vi etniska svenskar ska ta vägen om det sker, etniska konflikter och krig?
Vi har inget hemland att fly till, vi etniska svenskar har bara vårt Sverige.
Det är min uppfattning om denne Selimovic, de svenskar som hyllar en utlänning i Sverige som propagerar för omdaning av det svenska samhället och massinvandring är inte kloka.
My five cents.

Ja föreslår att du går med i hemvärnet, samt lär dig frasen : "skjut inte jag är svensk"
Citera
2013-03-28, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrIKEA2010
Kanske kan du lyssna i efter hand http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=1637

Nä den länken funkar inte - det går tydligen inte att lyssna live...SVT Idioternas idioter - och de har mage att ta betalt för det också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in