jag kommer ha min prassel brallor och en vabnlig spännis tröja =) never change!.. .....väska på rygen en gammal eastpak med mönster. och några sneakers. eller not inga ansträningar här.fan ska jag hoppa runt i flip flop å mega stora glasögen se ut som non syra torsk
Skit i vad som är inne, tänk på vad som är snyggt....
Så kommer du nog fram till slutsatsen att du ska skippa dem
// peakk
Är det alltså helt ute med trekvartsbyxor till vardags på sommaren? Synd i så fall eftersom jag tycker det är suveränt med såna och framför allt skönt när det är varmt.
Vore roligt om ni som tipsar om kläder kunde slänga in nån länk till vissa av plaggen. När det gäller solbrillor är det trist att man har så smalt o litet ansikte
Är det alltså helt ute med trekvartsbyxor till vardags på sommaren? Synd i så fall eftersom jag tycker det är suveränt med såna och framför allt skönt när det är varmt.
Vore roligt om ni som tipsar om kläder kunde slänga in nån länk till vissa av plaggen. När det gäller solbrillor är det trist att man har så smalt o litet ansikte
De var ute redan 2003
Men det är skönt med lite längre shorts, go for it...
// peakk
Ja för även om de var ute för länge sen tycker jag det ser helt ok med ett par snygga trekvartsbyxor och en snygg t-shirt o sandaler eller nåt. Går hellre i det än ett par jeans om jag ska ner på stan när det är 25 grader om man säger så... O speciellt på golfbanan är det skönt med såna.
Jag har fasen inga speciella kläder som jag bara bär på sommaren, shorts hade jag på dagis. Jag tar bara på mig mindre antal plagg än på vintern. Dessutom hatar jag linnébyxor, så ännu en jeanssommar ligger framför mina fötter. Härligt!
*Perris, som spenderade en semester i Tunisien iförs, ja, blåjeans*
För både killar och tjejer gäller det helt enkelt att hålla koll på världens skönaste par för att få stilråd, sommar som vinter som höst och vår.
Har aldrig gjort-, gör inte -och kommer aldrig att göra snedsteg