Citat:
Ursprungligen postat av
dum fet lat
På Craftsman är tån inte alls fyrkantig. Det där ser ut som ett par Wentworths med en väldigt bullig tå, i alla fall i den vinkeln. Personligen tycker jag Craftsman även passar till annat än jeans, det gör inte Wentworth.
På
www.bootsonline.com.au får du ett väldigt bra pris på Comfort Craftsman.
Menade på Blaxland, inte Craftsman. Jag tycker att skon på bilden såg bra ut, ungefär så som jag vill ha dem. Bör tilläggas att jag aldrig har kostym på mig, så mina RM skulle vara till chinos, jeans, flanellbyxor (om jag skaffar mig ett par) osv.
Craftsman är en sko med lädersula. Comfort Craftsman är en Craftsman med en gummisula och en annan innersula. Blaxland är en Comfort Craftsman med annan innersula. Är det så det fungerar? Tycker tån ser fyrkantig ut på Blaxland och Comfort Craftsman, kanske jag som har en otrolig fobi för square toes.
http://www.bootsonline.com.au/Graphics400/b543chtoe400.gif = Comfort Craftsman. Tån ser verkligen fyrkantig ut.
Bootsonline var ju en väldans ful hemsida, men hur fungerar det med tull och sådant? 1 AUD är väl runt 6,5 kr så man borde ju tjäna markant på att köpa på Australien.