Citat:
Ursprungligen postat av
FBK1932
Vad säger ni om det här slitaget? Bör man göra något åt det?
Bild 1
Bild 2
Det ser som om du, precis som jag, har ett steg fyllt av framåtanda och maskulinitet.
Jag förebygger problemet genom att installera tåjärn av stål så tidigt som möjligt. Någon gång skall jag även testa gummimotsvarigeheten som bleu tipsade om.