Citat:
Ursprungligen postat av
hoodog
Korrekt! Vilka skor rör det sig om?
Ett par Jeffery~West, inte helt oväntat, och om jag köper dem (vilket jag verkligen
inte borde göra, för jag har köpstopp

och det sista jag behöver är en känga med lädersula till, men det är ju fritt att sitta hemma vid datorn och fantisera) så kommer jag hävda att du gav mig grönt ljus och du har förlorat all rätt till framtida invändningar. Du måste även ta kängorna i försvar på mina vägnar om någon annan användare skulle uttrycka sig i nedlåtande ordalag efter att jag publicerat bilder på dem (vilket jag inte kommer att göra för jag ska inte köpa dem). Bara så att vi är på det klara med vad som gäller!
Citat:
Ursprungligen postat av
Pörr
Snyggt exempel.
Däremot håller jag med om att hoodogs var bättre, även om jag som färgblind har svårt att se någon större skillnad mellan dessa och svarta skor.
En av anledningarna till att jag inte bara postar en direktlänk till kängan ifråga - om nu någon där ute undrar - är att diskussionen direkt skulle glida från färgval till modellval, det var ju knappt så Pörr kunde hålla sig efter exempelbilden.
Det har nog inte med din färgblindhet att göra, utan för att de verkligen var väldigt mörkt grå. Tror inte att kängorna jag är intresserad av är riktigt så mörka dock, men det var det närmaste jag kunde hitta.
Tack för inputen gubbs, får ta en funderare på det här.