2013-03-15, 18:58
Medlem
LuktenUtavBajss avatar
Jag får snart tuppjuck!

Tre gånger har jag fått skriva om inlägg eftersom Firefox totalkraschar titt som tätt när jag är färdig med inlägget och klickar [Skicka nytt ämne]. Precis i det ögonblicket händer det.

Har andra upplevt samma sak? Jag fick den senaste versionen av Firefox installerad i dag, men att webbläsaren bara försvinner händer bara på Flashback och när jag klickar den knappen.

Nu går jag över och skriver inlägget i Word Pad för säkerhets skull.
Citera
2013-03-15, 19:00
Medlem
Hände det innan du uppdaterade också? Isf kommer problemet lösas inom kort (är min gissning), och om inte så kanske du borde testa en annan webläsare? Finns väldigt många bra alternativ!
Citera
2013-03-15, 19:11
Medlem
LuktenUtavBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilllw00kan
Hände det innan du uppdaterade också? Isf kommer problemet lösas inom kort (är min gissning), och om inte så kanske du borde testa en annan webläsare? Finns väldigt många bra alternativ!
Det började hända i dag, men jag minns inte om det också hände innan jag fick hem version 19.0.2. I alla fall är det förrädiskt, och den som inte vill förlora ett inlägg man kanske jobbat i timmar med bör skriva i en textfil eller Word för att sedan kopiera över alstret när man är färdig. I alla fall om man nyss fått hem den senaste versionen av Firefox, om man nu uteslutande använder den webbläsaren.
Citera
2013-03-15, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuktenUtavBajs
Det började hända i dag, men jag minns inte om det också hände innan jag fick hem version 19.0.2. I alla fall är det förrädiskt, och den som inte vill förlora ett inlägg man kanske jobbat i timmar med bör skriva i en textfil eller Word för att sedan kopiera över alstret när man är färdig. I alla fall om man nyss fått hem den senaste versionen av Firefox, om man nu uteslutande använder den webbläsaren.

När du skrivit i ett par minuter, ctrl + a (markerar allt), ctrl + c (kopierar det). Om det krashar, in igen och ctrl + v.

Jag brukar crasha när jag klickar Nytt mail i Hotmail(Outlook).
Citera
2013-03-15, 19:54
Medlem
Joomlas avatar
Felet ligger mest troligtvis på din sida. Jag kör också senaste Firefox-versionen - 19.0.2 - och jag skickar inlägg utan några problem som helst.

Prova starta firefox i säkert läge eller vad det nu heter, så är alla dina tillägg tillfälligt inaktiverade. Smidigt för felsökning. Gör så nästa gång du ska skriva ett inlägg och försök posta det. Funkar det då är det fel på något tillägg, funkar det inte så exporterar du dina bokmärken och installerar om.
Citera
2013-03-15, 21:55
Medlem
NirvanAs avatar
Jag kör 19.0.2, är det senaste?
Har inga problem här iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem