2013-03-10, 17:43
Medlem
Som rubriken lyder, har ni sett denna film och vad tycker ni om den? Påverkade den er på ngt sätt efter att ni sett den?

Själv tycker jag såklart att det är en hemsk sanning och kommer härmed dra ned på onödigt konsumtion av mat. Samt vara noga med att kolla upp vart ingredienserna i maten jag äter kommer ifrån.
Citera
2013-03-10, 17:47
Medlem
Paintings avatar
Riktigt bottennapp! Förstörde hela min "TV dinner".
Citera
2013-03-10, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Painting
Riktigt bottennapp! Förstörde hela min "TV dinner".

Men om den förstörde hela din "TV dinner" så antar jag att den berörde dig? Har du gjort några ändringar i din livstil efter filmen?
Citera
2013-03-30, 11:35
Medlem
Paintings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vekk
Men om den förstörde hela din "TV dinner" så antar jag att den berörde dig? Har du gjort några ändringar i din livstil efter filmen?

Jo, den har påverkat mig på sätt att jag aldrig mer kommer glo på något liknande när jag äter. Riktigt usel film. Fanns absolut inget att skratta åt eller någon action i hela dassrullen.
Citera
2013-04-06, 16:37
Medlem
Om ni vill se en horror skräckis liknande så finns from farm to fridge, lite hårdare och råare så varning. Typisk flashback grej, men mer info och "bättre" än food inc. Men se upp varnad
Citera
2024-03-14, 16:11
Medlem
diseuses avatar
Mer än tio år efter första filmen kommer nu en uppföljare – Food, Inc. 2 – som har en trailer ute:

https://youtu.be/ToWTxhYkrKk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in