Bumpar tråden med ytterligare ett förslag på trådar som skulle kunna finnas i delforumet jag nämnde i tidigare
inlägg, och detta skulle då vara en tråd/flera trådar där man frågar efter en drog utefter ett särskilt kriterium. Då menar jag att man kanske letar efter billigaste tjacket, tjacket som ger mest valuta för pengarna, det mest potenta heroinet osv.
Då Silk Road är begränsad vad gäller sökkriterium så är det ganska jobbigt att skumma igenom alla vendors(med tanke på hur segt SR kan vara ibland), och sedan välja en vendor man tror är bra och sedan visar det sig att produkten inte uppfyllde kraven man hade. Därför hade det varit bättre om vi här på Flashback har en avskild avdelning i Nätapotek och Drogshoppar som inriktar sig på Silk Road, och inte bara en gigantisk tråd som till stor del spammas ner med inlägg som "funkar silkroad för er

?" eller "KNARKJANNE ÄR EN SCAMMER!!". Jag ser hellre att man sköter detta i separata trådar.
Ett motargument är ju att man använder sig av SRs officiella forum, men även detta är segt till och från, och dessutom så tycker inte jag som svensk att deras forum ger mig särskilt mycket, då det är så utbrett.
Hoppas jag var tydlig med vad jag menade. Är lite trött just nu