Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-11-28, 17:19
äldre konto (old)
Ej medlem
HAHAHAHAH vad var det jag sa?? Fy fan va misslyckat, och nu blir det repris på det dessutom! HAHAHA! Rubberman; Lägg ner, du gör bara dig själv till ett åtlöje...
Citera
2002-11-28, 19:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Nörd!

Kul med initiativ, skulle mycket gärna hänga med men jag bor lite långt borta för tillfället...
Kanske en träff i London någon gång?, eller ska vi rendevoua i Amsterdam och röka en zoo-trumpet?

Jag ska ta en extra pint för er på lördag.

ta på era flashback tröjor...har ni inga så gör egna...Jag tror inte att herr Axelsson skulle gnälla om copyrighten på loggan *ler*
Citera
2002-11-28, 19:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cerebrumbrum
Nörd!

Kul med initiativ, skulle mycket gärna hänga med men jag bor lite långt borta för tillfället...
Kanske en träff i London någon gång?, eller ska vi rendevoua i Amsterdam och röka en zoo-trumpet?

Jag ska ta en extra pint för er på lördag.

ta på era flashback tröjor...har ni inga så gör egna...Jag tror inte att herr Axelsson skulle gnälla om copyrighten på loggan *ler*

Cat bor i East End
Citera
2002-11-28, 20:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cerebrumbrum
Nörd!

LOL Börja med att få till det hos 'Turk-Johnnys' innan ni beger er ut för att erövra resten av Europa... HAHA
Citera
2002-11-28, 20:29
Bannlyst
Föreslår att ni ska gå till en öppen bögställe knulla på varann i arslet och se om ni vill göra om det i repris.
Citera
2002-11-28, 21:51
Medlem
och voilà... där ser man nivån Flashback ligger på... eller dess forum iaf :roll:
Citera
2002-11-28, 22:03
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel
och voilà... där ser man nivån Flashback ligger på
Håller med dig till fullo min vän.

En sak till [ph]rmacist bara: Jag gör mig mig INTE till åtlöje, det är snarare du, som kommer sådana fjortis-liknande påhopp på mig och mitt, i mitt tycke, trevliga initiativ. Jag råder dig att skaffa dig ett liv. Vadan detta hat gentemot mitt förslag?? Skulle uppskatta ett svar.

Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Föreslår att ni ska gå till en öppen bögställe knulla på varann i arslet och se om ni vill göra om det i repris

Jahapp? Och detta ska betyda vad?

All ni som inte vill följa med, ja va fan, ni behöver ju inte det. Men droppa alla era förbannade kommenatrer i så fall! Satans vad trött jag blir på fjortisar som inte har vuxit upp ordentligt ännu!.

Erbjudandet står kvar! Alla ni, över 18 år!, är hjärtligt välkomna till en trevlig kväll IRL på Johnnys den 30:e nov, kl 21.00!
Citera
2002-11-28, 22:13
Bannlyst
fjortisar? de fan du som hänger på johnnys..väx upp grabben.
Citera
2002-11-28, 22:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
de fan du som hänger på johnnys..väx upp grabben.

Alltså, allvarligt talat! Jag "hänger" inte på Johnnys, Hela ideén med det här var ju att kunna träffas IRL och ha det lite trevligt. Att vi valde Johnnys som ställe betyder absolut ingenting. Kunde lika gärna ha varit vilket jävla annat ställe som helst i hela stan.
Men du, shakademus, tycks dock veta vad som gäller. Hur kan du dissa ett ställe om du inte vet vad som händer där? Kom igen nu, du är också välkommen dit!
Citera
2002-11-28, 22:39
Bannlyst
Klart jag har varit på johnnys men det var ett bra jävla tag sen kan jag säga..
Citera
2002-11-28, 22:44
äldre konto (old)
Ej medlem
Så, då har du ju inget att förlora! Häng med på en trevlig kväll!
Citera
2002-11-28, 23:02
Bannlyst
Över min döda kropp! :x
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här