2013-05-20, 17:19
Medlem
Kvars avatar
Hej. Sitter nu med 2 mg xanor i kroppen, mysig och mår alldeles förträffligt
. Men kan väl inte tänka helt klart
Därför ställer jag några frågor som jag förmodligen kan leta fram om jag vart lite mer klar s.a.s.
Men med 1 mg så klarar jag av jobb umgås med folk och vara ångestfri utan att det syns på mig. Har beställt pyra och undrar hur mycket man behöver för att sköta jobb etc kontra hur mycket behövs för att som ikväll bara känna sig mysig.
Densamma frågan gäller ikto ( vilket jag inte har tillgång till för tillfället)
Nån vänlig själ som orkar och vill svara vore jag tacksam.
Citera
2013-05-20, 19:37
Medlem
Jag blir väldigt produktiv på Xanor. Det viktigaste är bara att du fyller på med ÖL.
Citera
2013-05-21, 01:41
Medlem
Iktorvil Och Stesolid
Citera
2013-05-21, 23:59
Medlem
CredFrosts avatar
För mig räcker det med en Immovane så vill jag upp o städa hela lägenheten, blir sugen på mat o mår allmänt prima (har aldrig upplevt den metallsmak som de flesta snackar om) Stesolid däremot blir jag bara dåsig av, antar att man är ganska olika som person...
Citera
2013-05-22, 13:05
Medlem
iktorivil helt klart alltså
Citera
2013-05-23, 03:04
Medlem
SadCats avatar
Xanor eller Pyrazolam.

Annars tycker jag Imovane funkar kanon, en av de bättre ångestdämpande preparat jag provat. Blir väldigt uppåt och vill göra saker när jag tagit ett par stycken. Större risk för minnesluckor dock.

Dosering vet jag inte, är väldigt individuellt.
Mina doser funkar nog inte för dig
Citera
2013-05-23, 09:37
Medlem
Mandic!s avatar
Bromazepam! Svårt att få tag på inrikes, dock. Men finns utrikes på SR t.ex

Även Imovane brukar man bli uppåt, pigg och kreativ på om man inte går och lägger sig.

Bromazepam är en klar favorit.
Citera
2013-05-23, 12:43
Medlem
Ingen har nevnt phenibut. Strengt tatt ikke benso, men ganske likt, sies å treffe GABA-A i større doser. Jeg bruker å få en skikkelig motivasjonsboost av det. Vil gjøre ting, treffe folk, og ser generelt ting i et positivt lys. Dette i kontrast med eksempelsvis diazepam, som bare gjør alt nøytralt. Kan kombineres med lave doser benso for å forsterke den angstdempende effekten.
Citera
2013-05-23, 13:00
Medlem
zajjahs avatar
Ikto?!? Seriöst? Den bara dör man ju av. Testat en gång vad jag vet. Kanske? Köpte ett gäng piller. Minns inget i flera dagar. Gick runt framför polaren och "mm godis gott" vräkte. psykos. usch

fattar det sköna i det. testat valium några andra till. men det slår ju alltid tillbaka igen lika oskönt som det var skönt. kan förklara i pm.

bara jag som får ett par dagars avtändning efter en vecka eller några dagar på benz? går oft som fan.. sorry..
Citera
2013-05-23, 13:23
Medlem
IKTO helt klart! I annat fall lyrica blir jag riktigt uppåt på 600mg~ utan tolerans så jävlar
Citera
2013-05-23, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Är väl olika på person, men jag får saker gjorda på Alprazolam och Pyrazolam..

Hur bra blir sakerna gjorda

Annars krävs det ofta att man använt benso ett tag för att kunna få en uppåt effekt. I början blir man uteslutande bara slö. Gäller säkert inte alla men dom flesta reagerar så.
Uppåtkänslan består väl inte direkt i att du får ökad energi utan att du blir lite avslappnad och tycker saker är roligare att göra, alltså du blir mer motiverad.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in