Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-05-18, 23:06
Medlem
Stormkrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorrissonE
För att jodie är så väldigt mycket bättre, speciellt i När lammen tystnar

Hennes "låtsas" sydstatsdialekt som hon använder sig av går mig på nerverna i den filmen, hade tamefan varit bättre med julian moore även om hon är en sämre skådespelare
Citera
2009-02-20, 21:06
Medlem
Ska man våga se detta mästerverk igen?? För hundrade gången i så fall...

Den går ju ikväll igen.

Jag tycker inte Hopkins är så läskig. Han känns som man skulle kunna diskutera fram en lösning med på nåt sätt.

Men massmördaren, fy fan. Jag blir så jävla skrämd av honom. Helt underbart skildrat - han och hela hans värld!

Blir lika skrämd varje gång jag ser scenerna efter att Foster ringer på hos honom och till slutscenerna.... Hujedamej...!
Citera
2009-02-20, 21:41
Medlem
O gillar du filmerna så kan ju Hannibal Rising vara en bra avslutning
Citera
2009-02-20, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skuggan13
O gillar du filmerna så kan ju Hannibal Rising vara en bra avslutning
Okej, tack för tipset, ska kolla det nån vacker dag. Men är tveksam att det kan slå NLT....!
Citera
2009-02-20, 22:07
Medlem
lite gammal tråd att börja skriva i men..hehe
julianne moore i hannibal är ju jättebra! tycker inte man kan säga att foster är direkt övertygande i "lammen".
tycker hannibal är helt ok. Härliga bilder från florens.
Citera
2009-02-20, 22:10
Medlem
theloins avatar
Men herre, det måste vara den 20e gången filmen visats på någon av de vanliga kanalerna de senaste 4 åren, börjar bli lite tjatigt...
Citera
2009-02-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
lite gammal tråd att börja skriva i men..hehe
julianne moore i hannibal är ju jättebra! tycker inte man kan säga att foster är direkt övertygande i "lammen".
tycker hannibal är helt ok. Härliga bilder från florens.
Men herregud! Jag är ledsen, men Julianne Moore-filmen går ju inte ens att diskutera...!!

Inget går ju upp mot orginalet.
Citera
2009-02-20, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theloin
Men herre, det måste vara den 20e gången filmen visats på någon av de vanliga kanalerna de senaste 4 åren, börjar bli lite tjatigt...
Jovisst, den har gått hur många gånger som helst och jag har sett den tusentals gånger (ungefär )

Men hittade ingen annan tråd att ta upp detta mästerverk i! Visa mig gärna var det ska diskuteras annars. Men tycker inte den filmen kan diskuteras för lite...!
Citera
2010-11-21, 04:36
Medlem
Sheiks avatar
Hur fasen slutar när lammen tystnar?

Dumt med trådstarter på fyllan, men jag måste ha svar på detta för att kunna sova.

Nu var det nåt år sen jag senast såg den, men fick man någonsin reda på hur Clarice och company hittade Buffalo Bill, eller Jame Gumb? Hon listade ju ut via lecters tips att han kände sitt första offer, men sen ska hon iväg och hitta någon Lippman?

Samtidigt så är Crawford och gänget påväg för att gripa honom, i ett bombriggat hus? Hur fasen fick dom tag på hans identitet?
Citera
2010-11-21, 04:39
Medlem
dreamprincesss avatar
att lammen tystnar, pucko
Citera
2010-11-21, 04:39
Medlem
fattonys avatar
fulla människor googlar: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Silence_of_the_Lambs_%28film%29
Citera
2010-11-21, 04:45
Medlem
Yodaspimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattony
fulla människor googlar: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Silence_of_the_Lambs_%28film%29

orka läsa på fyllan :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in