2013-03-04, 19:33
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertoppen
Om det är skvaller/kändisskvaller som är det största som hänt Flashback, så undrar jag om det är medlemmarna eller Flashback som skall vara i fokus när vi ger våra bidrag i den här tråden?
Fast om det är den synen man har på tråden så beror det nog på okunskap gällande vad det fick för konsekvenser och efterspel i media.
Citera
2013-03-04, 20:01
Medlem
Fingertoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Fast om det är den synen man har på tråden så beror det nog på okunskap gällande vad det fick för konsekvenser och efterspel i media.

Jag erkänner att jag litade för mycket på vad som anses OT nu för tiden... Fel av mig!

Men det innebär inte att jag anser att "Flashbacks historia" skall utgöras av trådar som kan beskrivas som störst/bäst/vackrast...
Citera
2013-03-04, 21:25
Medlem
teflonpannan69s avatar
Vet inte, är kanske inte ett så jättestort intresse bland folk, men annars tycker jag att Robinson och Vampyspelen bör få sig något lite nämnande i artikeln. I varje fall Laidback (Loungen?) som helhet!
Citera
2013-03-05, 18:24
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertoppen
Jag erkänner att jag litade för mycket på vad som anses OT nu för tiden... Fel av mig!

Men det innebär inte att jag anser att "Flashbacks historia" skall utgöras av trådar som kan beskrivas som störst/bäst/vackrast...
Men det är fortfarande inte riktigt det jag är ute efter. Ser man till inlägget som postades så skapades tråden av någon som inte verkar ha skrivit mycket annat på forumet varken före eller efter. Informationen som presenterades är i mina ögon något som kommer från en väldigt insatt person, och denne person valde Flashback som plattform för att offentliggöra information som förändrade hela diskussionen kring regeringens hantering utav tsunamikatastrofen. Han eller hon läckte inte till Expressen, han skrev inte en anonym insändare, han valde Flashback.
Citera
2013-03-06, 22:23
Medlem
Fingertoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Men det är fortfarande inte riktigt det jag är ute efter. Ser man till inlägget som postades så skapades tråden av någon som inte verkar ha skrivit mycket annat på forumet varken före eller efter. Informationen som presenterades är i mina ögon något som kommer från en väldigt insatt person, och denne person valde Flashback som plattform för att offentliggöra information som förändrade hela diskussionen kring regeringens hantering utav tsunamikatastrofen. Han eller hon läckte inte till Expressen, han skrev inte en anonym insändare, han valde Flashback.

Va

Den som skrev gjorde ett medvetet val. Vad tror du att det valet grundade sig på
Visst - Flashbacks storhet grundar sig på att här är man ännu mera säker på att få vara anonym än om man skyddas av meddelarfriheten...

Kanske det är det bästa och största med Flashback? "Yttrandefrihet på riktigt" får en verklig innebörd när man kan associera det med "Monarkisten" och hans TS.

Ju mer jag tänker på det - desto mer håller jag med dig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in