Citat:
Ursprungligen postat av magneto96
Varför tar du illa upp om någon vill bli muslim? vad har det med dig o göra? om någon vill bli eller inte bli muslim så är det deras val och människor bestämmer över sig själva tror inte att dom vill att tex du berättar för dom vad som är fel och inte fel, sköter du ditt så sköter dessa människor sitt vare sig det är rätt eller inte.
Anledningen är att Sverige alltid har varit ett kristet land. Vårat land var som störst när de leddes under kristendomen. Kolla nu på de muslimska länderna, hur framgångsrika är de egentligen och hur framgångsrika har de någonsin varit? Titta bara på Somalia, som är ett av världens fattigaste länder. 99% av folket där är muslimer, och i princip så är alla u-länder muslimska. Om svenskar vill bli muslimer, okej... (skulle dock inte tro att det finns någon normal svensk som vill bli muslim frivilligt) Men att lägga våra skattepengar på det? Att lägga pengar på ett folk som vill förbjuda våra traditioner, nationalsång och som tror att de kan bete sig hur som helst; nej tack.
Du säger att det inte angår mig alls. Hur kan det inte angå mig? Det är ju mina pengar som går till något jag är emot. Min åsikt däremot, angår inte dig.