2022-02-18, 09:38
Medlem
Durochmolls avatar
Nu är inlägget borttaget. Jag hade så gärna velat läsa kommentarerna.

Nu har jag följt Sandras blogg sporadiskt genom åren och Elsas har jag läst ännu mer sällan. Men jag fick ändå lite mer positiv inställning till Elsas uppväxt, kändes som hon haft ett lite mer riktigt jobb, jobbat på både café och på förskola förvånade mig faktiskt, medan Sandra verkligen föddes med silversked i munnen.
Citera
2022-02-18, 09:53
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Nu är inlägget borttaget. Jag hade så gärna velat läsa kommentarerna.

Nu har jag följt Sandras blogg sporadiskt genom åren och Elsas har jag läst ännu mer sällan. Men jag fick ändå lite mer positiv inställning till Elsas uppväxt, kändes som hon haft ett lite mer riktigt jobb, jobbat på både café och på förskola förvånade mig faktiskt, medan Sandra verkligen föddes med silversked i munnen.
Den där bilden är exakt den Elsa vill förmedla. De jobb hon skriver om var mkt kortvariga och hon fick dom via kontakter, inget hon kämpat för själv så att säga. Jag var själv stammis på caféet hon nämner (String) och kan säga att de gånger hon faktiskt jobbade där var fåtaliga.
Tillägg: men detta hör väl hemma i tråden om Elsa
Citera
2022-02-18, 10:44
Medlem
Huzzahs avatar
Aah jag hade också velat se kommentarerna!
Det blev nog stressigt inombords för Sandy B när hon vaknade till efter sitt morgongos med bebin och insåg att det legat uppe en bra stund.😂
Citera
2022-02-18, 10:50
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Aah jag hade också velat se kommentarerna!
Det blev nog stressigt inombords för Sandy B när hon vaknade till efter sitt morgongos med bebin och insåg att det legat uppe en bra stund.😂
Haha ja. Jag blev SÅ förvirrad där ett tag, ba vaaa höll Sandras pappa också på med mosaik?😅
Citera
2022-02-18, 11:07
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Haha ja. Jag blev SÅ förvirrad där ett tag, ba vaaa höll Sandras pappa också på med mosaik?😅

Hahaha jag tänkte exakt den tanken å ba: jo men varför inte?? Kanske var en grej i de bemedlade hipsterkretsarna tidigt 2000tal vad vet jag?
Citera
2022-02-18, 11:33
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Hahaha jag tänkte exakt den tanken å ba: jo men varför inte?? Kanske var en grej i de bemedlade hipsterkretsarna tidigt 2000tal vad vet jag?
Haha ja! Kultureliten måste ju också få ha sitt konstnärliga uttryck 😌
Citera
2022-02-18, 11:42
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Wow, vilka växlar ni drar på det här? Hon har antagligen kopierat listan från Elsa och klistrat in i ett dokument, skrivit sina egna svar i ett annat dokument och sedan kopierat och klistrat in fel dokument i bloggen. Själv bifogade jag fel dokument i ett mail i morse och då sover ändå min unge hela nätter numera. Cut her some slack alltså, det här var verkligen inte en stor grej.
Citera
2022-02-18, 11:53
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Wow, vilka växlar ni drar på det här? Hon har antagligen kopierat listan från Elsa och klistrat in i ett dokument, skrivit sina egna svar i ett annat dokument och sedan kopierat och klistrat in fel dokument i bloggen. Själv bifogade jag fel dokument i ett mail i morse och då sover ändå min unge hela nätter numera. Cut her some slack alltså, det här var verkligen inte en stor grej.

Nejdå såklart inte är bara jag och gissningsvis flera som finner det roande att överanalysera minsta grej det här gänget gör för att det helt enkelt är lite kul. Lite taskigt också men det är bara på Sandra & Elsa jag får ur mig mitt illvilliga skvaller eftersom den jag är i verkligheten sätter stort värde på att inte skvallra om mina vänner. Nog så svårt ibland ska medges. Men vart ska man låta sina sämre sidor få skina om inte på Flashback? Det är vad det är liksom.

Själv har jag utbildningsvecka där jag inte lär mig ett skit och den här sista dagen går sjuuuuuukttt låååångsaaaaamt. Så Sandras lilla fadäs har verkligen gjort min dag.❤️
Citera
2022-02-18, 11:55
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Den där bilden är exakt den Elsa vill förmedla. De jobb hon skriver om var mkt kortvariga och hon fick dom via kontakter, inget hon kämpat för själv så att säga. Jag var själv stammis på caféet hon nämner (String) och kan säga att de gånger hon faktiskt jobbade där var fåtaliga.
Tillägg: men detta hör väl hemma i tråden om Elsa

Aha, okej, men jag tänkte bara den listan i kontrast till hur Sandras kommer att se ut. Hade hon något riktigt jobb innan han började den betalda utbildningen på Berghs?
Citera
2022-02-18, 12:05
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:

Fast eftersom hon inte bara uppdaterade andra halva av listan med sin version (och valde att inte publicera kommentarerna som handlade om det) var det nog ett ganska stort/pinsamt misstag även för henne.
Citera
2022-02-18, 12:15
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Aha, okej, men jag tänkte bara den listan i kontrast till hur Sandras kommer att se ut. Hade hon något riktigt jobb innan han började den betalda utbildningen på Berghs?
Hehe ah, du tänker så Nej, det skulle jag knappast tro
Citera
2022-02-18, 12:17
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Haha fast nej, jag tycker bara det var en rolig grej. Dömer absolut inte Sandra, detta var noll stor grej, bara kul(och lite pinsamt för Sandra)!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in