Citat:
Ursprungligen postat av
hjärtansfröjd
Wow, vilka växlar ni drar på det här? Hon har antagligen kopierat listan från Elsa och klistrat in i ett dokument, skrivit sina egna svar i ett annat dokument och sedan kopierat och klistrat in fel dokument i bloggen. Själv bifogade jag fel dokument i ett mail i morse och då sover ändå min unge hela nätter numera. Cut her some slack alltså, det här var verkligen inte en stor grej.
Nejdå såklart inte är bara jag och gissningsvis flera som finner det roande att överanalysera minsta grej det här gänget gör för att det helt enkelt är lite kul. Lite taskigt också men det är bara på Sandra & Elsa jag får ur mig mitt illvilliga skvaller eftersom den jag är i verkligheten sätter stort värde på att inte skvallra om mina vänner. Nog så svårt ibland ska medges. Men vart ska man låta sina sämre sidor få skina om inte på Flashback? Det är vad det är liksom.
Själv har jag utbildningsvecka där jag inte lär mig ett skit och den här sista dagen går sjuuuuuukttt låååångsaaaaamt. Så Sandras lilla fadäs har verkligen gjort min dag.❤️