2025-07-22, 22:26
  #6721
Medlem
Pass på men riktigt konstig story på Sandras ben finns uppe nu….!
Citera
2025-07-23, 07:21
  #6722
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TTYN
Pass på men riktigt konstig story på Sandras ben finns uppe nu….!

Så sevärt var det inte (men gulliga klipp på Didrik), konstig vinkel i ankeln bara.
Citera
2025-07-23, 10:10
  #6723
Medlem
slaskrensares avatar
Hur många flygresor är vi uppe i nu i år?
Citera
2025-07-23, 17:19
  #6724
Medlem
Reagerade också på den storyn. Varför vill man va kobent?


Citat:
Ursprungligen postat av TTYN
Pass på men riktigt konstig story på Sandras ben finns uppe nu….!
Citera
2025-07-23, 17:34
  #6725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Så sevärt var det inte (men gulliga klipp på Didrik), konstig vinkel i ankeln bara.

Tycker den var sevärd eftersom den var så utstuderad på så sätt att hon vill visa upp sin smalhet. Finns inget annat syfte med den storyn. Kändes väldigt pubertalt för en 40 åring.
Citera
2025-07-23, 20:12
  #6726
Medlem
plommonstups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
Reagerade också på den storyn. Varför vill man va kobent?

Fattar inte heller varför en vuxen kvinna envisas med att så uppenbart posera med fötterna inåt på bilder, hon går ju inte så? Men ska väl signalera Lolita/väldigt ung och oskyldig tjej vilket fortfarande mycket är hennes stil. I mina ögon ser det enbart konstlat och pinsamt ut. Mer femåring som tigger glass än sexig tonåring.
Citera
2025-07-24, 06:42
  #6727
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaskrensare
Hur många flygresor är vi uppe i nu i år?

Vet inte men snart blir det två till eftersom hon ska till London i helgen.
Citera
2025-07-24, 07:52
  #6728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Är väl absolut inget som tyder på att chatgpt har skrivit recensionen! Snälla, säg inte användandet av bindestreck! Man måste vara en väldigt oerfaren läsare om man inte vet att det är vanligt förekommande i all möjlig slags skrift. (Men det är ju just det som folk brukar ange - totalt utan fog. 😉 )


Sandra skriver alltid med bindestreck istället för tankstreck, som är det korrekta. Jag skulle säga att det är tydligt när Björn eller ChatGPT skrivit för då använder hon riktiga tankstreck, dvs streck som är något längre än ett bindestreck. Som här till exempel! https://sandrabeijer.elle.se/om-tankar/vecka-16-girls-of-sthlm/
Antingen är hon slarvig varje dag och anstränger sig nån gång då och då, eller så är det inte hon som skrivit det korrekta. Om man har så stor blogg och vill anses språkkunnig så tvivlar jag på att man inte skulle orka trycka på den lilla tangent som gör att ett bindestreck blir ett tankstreck.
Citera
2025-07-24, 12:05
  #6729
Medlem
Den rosa paljettkjolen i dagens inlägg om sommarrean, herregud vad pengar inte kan köpa smak. 2500:- kostar den på hennes länk och det ser ut som något som följer med en prinsess-utklädsel från lokala leksaksaffären.

https://www.flickr.com/photos/sandypandycandy/54668934772/in/photostream/
Citera
2025-07-24, 17:37
  #6730
Medlem
Har följt diskussionen om klottret och måste säga att jag är förvånad över hennes agerande, känns lågt och aningslöst även för att vara Sandra. Och att inte kunna inse i efterhand att det inte är en rimlig sak att rita på husfasader är så pinsamt. Kanske tjatigt att prata om hennes alkoholkonsumtion men hon måste varit full och fått feeling.

Jag tycker det är helt okej att måla på asfalt så länge man inte är i vägen eller gör det typ precis utanför någons villa men detta??! Tycker hon även det är okej att klottta på bord o j stolar inne på restauranger bara för att det troligen går att tvätta bort? Och detta kommer från en person som inte ens tillåter att barnet ritar u sin mediokra lilla lägenhet. Sandra saknar verkligen vett och och stil. Trash är vad hon är.
Citera
2025-07-25, 07:39
  #6731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Har följt diskussionen om klottret och måste säga att jag är förvånad över hennes agerande, känns lågt och aningslöst även för att vara Sandra. Och att inte kunna inse i efterhand att det inte är en rimlig sak att rita på husfasader är så pinsamt. Kanske tjatigt att prata om hennes alkoholkonsumtion men hon måste varit full och fått feeling.

Jag tycker det är helt okej att måla på asfalt så länge man inte är i vägen eller gör det typ precis utanför någons villa men detta??! Tycker hon även det är okej att klottta på bord o j stolar inne på restauranger bara för att det troligen går att tvätta bort? Och detta kommer från en person som inte ens tillåter att barnet ritar u sin mediokra lilla lägenhet. Sandra saknar verkligen vett och och stil. Trash är vad hon är.

Har klottret på väggarna försvunnit nu?
Citera
2025-07-25, 17:22
  #6732
Medlem
Kan någon snälla agera reporter på fältet och kolla om klotterfanskapet är kvar? Att ingen i hennes närhet reagerar och skäms å hennes vägnar? Sanslös männska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in