2013-03-10, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aryan_utophia
De skall utvisas ihop med deras föräldrar (även den rasförrädande föräldern), syskon och alla andra icke-vita i deras släkt.

Jo det låter väldigt realistiskt. Inte ens SD skulle ta upp det på sitt partiprogram. Tror att det är mer realistiskt att alla som inte accepterar lika rättigheter kommer att fängslas än att man genomför något som ens liknar ditt förslag.
Citera
2013-03-11, 14:58
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Jo det låter väldigt realistiskt. Inte ens SD skulle ta upp det på sitt partiprogram. Tror att det är mer realistiskt att alla som inte accepterar lika rättigheter kommer att fängslas än att man genomför något som ens liknar ditt förslag.

Nej, SD är alldeles för mesigt. För min del så ser jag partiet som en framtida grindvakt. Enda tills svenskarna blir kloka nog att rösta på SvP så vi kan inleda repatriering av rasfrämlingar och återta vårt land. I historien har många lyckats fördriva folk som ockuperat deras land och blivit fria igen, kanske en dålig liknelse men Spanien lyckades befria sig från morerna fast de hade varit där i hundratals år. Något mer som ligger nära tillhands är apartheid staten Israel som trängt bort ursprungsbefolkningen för att kunna leva där.

För vår del handlar det inte om att ockupera något nytt land, vi behöver återta vårt eget.
Citera
2013-03-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aryan_utophia
Nej, SD är alldeles för mesigt. För min del så ser jag partiet som en framtida grindvakt. Enda tills svenskarna blir kloka nog att rösta på SvP så vi kan inleda repatriering av rasfrämlingar och återta vårt land. I historien har många lyckats fördriva folk som ockuperat deras land och blivit fria igen, kanske en dålig liknelse men Spanien lyckades befria sig från morerna fast de hade varit där i hundratals år. Något mer som ligger nära tillhands är apartheid staten Israel som trängt bort ursprungsbefolkningen för att kunna leva där.

För vår del handlar det inte om att ockupera något nytt land, vi behöver återta vårt eget.

Är det inte en del av SvP:s politik att svenskarna ska få välja fritt vilka influenser de vill ska påverka och berika Sverige? Det verkar som svenskarna har valt.
Citera
2013-03-12, 14:32
Medlem
spjutnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dj-mEro
När tror ni egentligen att Sverige kommer vara svenskt igen, om nånsin?
Tyvärr ser det inte direkt ljust ut idag i Sverige och det verkar som att föräddar regimen tänker fortsätta importera dessa blattar.
Citera
2013-03-12, 14:41
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tungatorsk
Sverige var aldrig "Svenskt", endast nordiskt. Vad innebär att vara "Svensk" enligt rasist nationalisten? Nyfiken.

Hehe..det beror nog på vilken av dårarna du frågar. Det verkar finns ett stort antal olika scenarion
och åsikter på den punkten så TS får väl börja med att ge sin syn på saken först.

Fast nu ser jag att TS lyckats bli utvisad från forumet.

Sverige är svenskt och kommer så förbli. Naturligtvis kommer det ske förändringar under tid precis
som det har skett dessförinnan.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in