2013-03-26, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osmtunnar
Hon var arg innan o träffade på mig i närheten när hennes hund hoppade på mig o sen attackera hon mig också... Jag har ju pratat med henne innan så blev jävligt förvånad o sa lite otäcka ord till henne för jag blev lite förbannad efter det verkar hon ha blivit hysterisk o attackerad massa andra + bilfärden efter. Men hennes hund hade hon lämnat hemma det var några som kom o hämta den från henne efter polisen tagit henne tror jag.

Ska bara slå in det på google translate...

Ahhh ok, nu fattar man va du skrivit.
Citera
2013-03-26, 17:00
Medlem
Walter-Ulbrichts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osmtunnar
Hon var arg innan o träffade på mig i närheten när hennes hund hoppade på mig o sen attackera hon mig också... Jag har ju pratat med henne innan så blev jävligt förvånad o sa lite otäcka ord till henne för jag blev lite förbannad efter det verkar hon ha blivit hysterisk o attackerad massa andra + bilfärden efter. Men hennes hund hade hon lämnat hemma det var några som kom o hämta den från henne efter polisen tagit henne tror jag.
Kan du inte berätta lite mer om detta och om henne, vad hon heter och så? Man undrar ju vad sade till henne som motiverade ett sådant vansinnesutbrott från henne sida.
Citera
2013-05-22, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aqswdefrgthy
Ska bara slå in det på google translate...

Ahhh ok, nu fattar man va du skrivit.

Ok, fan va bra att du förstår nu! Man måste ju vara riktigt dum för att behöva använda google translate när man skriver på svenska! Du verkar vara ett riktigt jävla rövhål din omogna idiot.

Är väll inte den bästa på att uttrycka mig själv skriftligt, så klaga inte på hur jag skriver.

Citat:
Ursprungligen postat av Walter-Ulbricht
Kan du inte berätta lite mer om detta och om henne, vad hon heter och så? Man undrar ju vad sade till henne som motiverade ett sådant vansinnesutbrott från henne sida.

Jag sa igenting är en "fredlig" person så att säga. Vet inte vad som gjorde att hon fick sitt psykbryt överhuvudtaget men kan säga att hon är psykiskt sjuk iaf hon får åka in till psyket då o då verkar det som och är borta kanske någon månad i sträck då o då efter hon fått sina utbrott. Vill inte outa hennes namn på fb, men kan säga att hon har ett barn iaf, helt sjukt att hon överhuvudtaget får ha kvar sin unge eftersom att ungen far ju väldigt illa pga av henne. så kortfattat=psykiskt sjuk, dum i huvudet, borde sitta inne på psyket för evigt
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in