Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingermuttan
En ny Alexandraman på gång? typ en vältalig, förtroendegivande snusk-arab på 45+
Eftersom denna nya stjärna kallar sig för "Sandra" så tänkte jag först att Alexandramannen hade släppts ut.
Nåväl, här är uppföljningsartikeln från GP där även brevet från "Sandra Andersson" finns återgivet. Notera att hon/han/hen(?) kallar den nya serien inkontinensprodukter för "Go all the way womens".
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1327090-sa-lurade-bedragaren-unga-tjejer
Här är "Sandras" dåligt skrivna meddelande ifall artikeln försvinner:
Citat:
Sandra heter jag och jag jobbar åt Tena, som produktutvecklare, vi är ett gäng tjejer som söker produktprovare till vårt nya program Go the all way womens. Hoppas jag inte kommer och stör?
Jag undrar om du skulle vilja ha ett extra jobb som produktprovare? Testa skydd åt Tena,Molicare,Attends,abri, och tjäna 5000kr i månaden, och ge betyg på skydden du provar, och kanske ge tips på förbättringar på skyddet Jag blev tipsad av en kompis till dig som också redan jobbar som detta, men ville vara anonym, hon sa att du va en seriös tjej, så jag tänkte, jag kan ju kolla om hon är intresserad.
Det fungerar som så att du får hem 5 paket skydd varje månad i ett diskret paket, som du då testar, Som du sen får fylla i ett formulär där det står vad du tycker om skydden Och ge dom ett betyg från 1-7, Och kanske ge nån idé på att förbättra skyddet,
Lönen är 3 400 kr i månaden, och du kommer få testa skydd som inte har kommit ut i butik än, skulle du vara intresserad?
Och personen som tipsade om dig ville förbli anonym efter som hon också extra jobbar som detta, Men Är du intresserad? så lägg till mig som vän så kan vi prata lite om hur vi ska gå till väga, =)och hur det går till som Det är lite tajt om tid så svara gärna direkt när du läser detta,
Jag är själv produktprovare på heltid, Och har en ryggmärgsskada som gör att jag har en fördel att hålla med det detta, Så jag har problem själv med Inkontinens, Så jag vet hur känsligt och jobbigt ämne det är att diskutera, Så om du är intresserad så kan du väl höra av dig? Hör av dig i vilket fall som helst så jag vet hur du vill göra.
Ha en jätte bra dag Mvh Sandra Andersson