2013-02-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagens-orm
Det förstår jag men säger man centrum i linköping så tänker du knappast på centrum i skäggetorp i första hand, man säger skäggetorps centrum eller hur?
Att det står centrala Linköping i den första rapporten beror säkert på att polisen inte gått ut med var i Linköping det hela skett, bara att det var i centralorten.
Citera
2013-02-23, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frostfjaril
Att det står centrala Linköping i den första rapporten beror säkert på att polisen inte gått ut med var i Linköping det hela skett, bara att det var i centralorten.

Men hade det inte bara varit bättre att säga det har skett en knivskärning i linköping och att vi vill inte gå ut med några mer uppgifter ännu.

Istället för knivskärning i centrum och att det inte finns några misstänkta trots man redan hade en misstänkt under fredagskvällen?
Jag skulle nästan kalla det desinformation.

Sedan går jag lite off topic.
Det har försvunnit en nyhet från Händelser på hemsidan hos polisen i östergötland.
Dom tog in tre personer i norrköping födda i slutet av 80-talet tror jag, dom hade några typer av vapen med sig, alla var kända av polisen sedan tidigare.
Skulle vara intressant att veta varför.
Citera
2013-02-26, 17:34
Medlem
Gemini-s avatar
http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/18-aringen-begard-haktad-6323191-artikel.aspx

Häktad nu...Vet nån vad det handlade om ?
Citera
2013-09-11, 13:09
Medlem
HBOLLs avatar
Har man kniv i linköping per automatik topsa mot dubbelmordet i linköping 04,denna filur ska da vart 11-12 år
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in