2016-10-06, 20:21
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvempaInDaCity
...men Vilas inte född där, och var väl som bäst världstvåa..?
Googlevägrar och tennis är jag inte alls bra på.
Citera
2016-10-06, 20:23
Medlem
BernardLoutres avatar
Guayaquil?

Verkar finnas 2 tennisspelare därifrån men ingen aning om de är speciellt kända...
Citera
2016-10-06, 20:24
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat

Detsamma här när det gäller Google... ivf i denna fråga!
Citera
2016-10-06, 20:28
Medlem
BernardLoutres avatar
Södertälje?
Citera
2016-10-06, 20:29
Medlem
stepe543s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat

Tror att du har tagit den! Gabriella Sabatino född där, plus stor framtidskonferens.
Citera
2016-10-06, 20:30
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Guayaquil?

Verkar finnas 2 tennisspelare därifrån men ingen aning om de är speciellt kända...

Clever... min spanska är usel och när jag skulle limma på en equadorianska vid en bardisk någonstans i Europa för typ 20 år sedan var "aaaah... Andres Gomes - jogador de tennis!" en bra opener... "Si! Si!"

Tror du har den - vi talar nämligen om en f d världsetta - i dubbel... DÄR låg tcfmog;s luring... clever det med - tror att det är en hämnd för J Kahn...
Citera
2016-10-06, 20:34
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stepe543
Tror att du har tagit den! Gabriella Sabatino född där, plus stor framtidskonferens.

Sabatini var aldrig etta, KAN ha fel, men har det ytterst sällan när det gäller tennis. DUBBEL är luringen!!!

Vad hade vi för odds att Bernard skulle ta den på en sport-lead - tresiffrigt...
Citera
2016-10-06, 20:36
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Guayaquil?

Guayaquil är rätt.

Ecuadors största stad och viktigaste hamnstad, Guayaquilkonferensen hölls 1822 mellan José de San Martín och Simón Bolívar för att diskutera Perus och Sydamerikas framtid, Pancho Segura föddes där liksom Andrés Gómez som vann French Open 1990.

El Clásico del Astillero kallas fotbollsmatchen mellan stadens fotbollslag Barcelona Sporting Club och Club Sport Emelec.

Över till Bernard.
Citera
2016-10-06, 20:37
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Sabatini var aldrig etta, KAN ha fel, men har det ytterst sällan när det gäller tennis. DUBBEL är luringen!!!

Vad hade vi för odds att Bernard skulle ta den på en sport-lead - tresiffrigt...

Jo, men i så fall så tog jag den på största staden i landet som är en hamnstad hyfsat nära Santiago och inget annat.
Citera
2016-10-06, 20:39
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Citat:
Jo, men i så fall så tog jag den på största staden i landet som är en hamnstad hyfsat nära Santiago och inget annat.

Njaaää!! Frånsäg inte dig äran här nu! Du tog den på en sportlead! Bara att sträcka på sig med högburet huvud!
Citera
2016-10-06, 20:40
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:

Nja, det var faktiskt Pancho Segura jag tänkte på.
Citera
2016-10-06, 20:46
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Nja, det var faktiskt Pancho Segura jag tänkte på.

Den ena säger mig ungefär lika mycket (nada) som den andra. Försöker just nu minnas om jag har varit där eller om jag bara fortsatte söderut under min Sydamerikanska period.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in