Det kanske var i ett annat liv? Or in n a different reality?
Faktum är att CERN (partikelacceleratorn) har börjat ändra vår verklighet. Varje bibel i hela världen har blivit ändrad. Jag har kollat mina egna biblar hemma och de har blivit ändrade också. Tusentals andra saker i vår verklighet har också ändrats. Detta är på riktigt, undersök saken själva.
OnT: Den här staden är jag i alla fall säker att ha besökt. Jag minns att:
1. Om man inte ville flyga in så fanns det bara en väg som man kunde nå staden från grannlandet.
2. De hade gott bröd i restaurangerna men det hade oftast små svarta prickar. (extra proteiner?)
3. Det gick ett tungt beväpnat tåg från centralstationen men som turist så rekommenderades man att inte åka för långt ut i landet.
Jag gissar på Gaborone i Botswana. Ligger precis vid gränsen till Sydafrika och är omgiven av berg. Resten av landet är nog inte jättehälsosamt att resa runt i om man inte är våghalsad (låter så när man läser på Wikipedia i alla fall).
Och!...läser man om typisk botswansk mat så listas en viss larv. Kanske var detta de blandade i brödet
Jag gissar på Gaborone i Botswana. Ligger precis vid gränsen till Sydafrika och är omgiven av berg. Resten av landet är nog inte jättehälsosamt att resa runt i om man inte är våghalsad (låter så när man läser på Wikipedia i alla fall).
Och!...läser man om typisk botswansk mat så listas en viss larv. Kanske var detta de blandade i brödet
Inte Gabarone.
Jag tror inte att de extra proteinerna fanns med i orginalreceptet.
Låter lite som steamed bread när man googlar. Då bör det vara i trakterna av norra Kina, kanske tom i Nordkorea och Pyongyang? (Om det inte är nån kinesisk gränstad)