Citat:
Ursprungligen postat av
LookingBackInAnger
Jag förstår att du inte hört talas om Cubase eller C-Lab Creator - på den tiden sprang du väl fortfarande omkring i kortbyxor och kastade sten på portvaktkärringens fönster.
Staden du söker heter Gary och ligger i Indiana, USA.
Rätta mig om jag har fel.
För i helvete LBIA... jag har följt din framfart här, du postar sällan men s a s med hög densitet... ...blir därför jävligt förvånad när du inte tar till dig min fyra... Sinatras "LA is my lady" är som jag skrev kanske trådens mest explicita lead ever...
OK..50-11 förorter och little towns/counties inom "stor-LA."... men från ettan har vi det spanska namnet, från tvåan det marina temat, från trean skrev jag att Maccas "Arrow through Me" skulle man "går till roten med". Vad har vi? "Potatisrot"??? "Grönkålsrot"..`? etc.... OK inte IBM eller MS eller Oracle eller Ericsson, men är stadens största arbetsgivare! Men mer mot kombon IT och finans, kan tänka mig att mkt backslick-snubbar kan söka sig dit...

.
(Sorry för OT! Men när jag undervisade i nationalekonomi var jag även s k samordnare och såg då till att jag fick just backslick-klientelet... OK, we may disagree, men de var åtm inte helt dumma i huvudet!!!

.).