Citat:
Ursprungligen postat av
anonn
Tackar!
Det var en jävligt klurig en, men "nordväst om Neapel", "vin och oliver" "och "inte Italien" underlättade det något enormt.
Kommer tyvärr inte på nån bra. Har lite svårt att koncentrera mig för tillfället så jag ger chansen till nån annan att få visa sin kreativitet.
Vet inte om jag efter spanjackernas övertidsmål kan vara "kreativ" men då du lämnar den fri så tar jag den!
(Läser illa! Trots atts påtalande om att det inte rörde sig om Italien letade jag huruvida Arno m fl delar sig...

)
Nevermind!
Vi ska till stad där...
1) ..det kan råda undantagstillstånd med en Swenglish semantisk frivolitet. ("Frivolitet"...!!!??? Bullshit! Ingen dold lead - bara ett suckarnas budskap om att modersmålets bergsprängare man än längre är...

.).
2) En av stadens store söner liknades av en av dess motståndare vid en zombie... "lätt att vara kaxig efteråt" som man sa i plugget - i själva verket var det som berömd amerikansk skriftställare sa "the only time when I ever saw NN scared...".
3) Liten stad i federation av regioner/delstater/departement/län/fylken/etc - ni vet vart jag vill komma...
4) En av ovan är en... *trumvirvel* ...sportledtråd!
(välkommen åter Baryton! Missed ya! Vet inte om det var här eller i historiequizen jag såg dig comebacka - kul anyhow! OT-sorry.).