2001-11-08, 17:30
Medlem
Person uppgifter!

Installera något stealthpgm i hans dator då. Då lär du få reda på hans pass till hotmail. Plus en massa annat kul för den delen med.
Citera
2001-11-08, 22:40
Person uppgifter!

ARNE! Tack för att du kallar mig både sprutluder o kebabluder!!!! Shysst :o(
Kan säga dig att både han o jag har pengar så att det räcker! Han bor inte i Sverige längre utan pendlar hit med flyg varannan vecka. Jag flyger till honom en gång i månaden. Resan kostar 15 000kr. Jag har så det räcker väl :o) Vill du snacka pengar med mig??? Ta dig en magisterexamen först, så börjar du närma dig!!!
Med hackad telefon snackar man gratis i.o.f.

KLIXAREN, tack! Något annat förslag? Gärna tillvägasätt oxå. Något på distans?

ANATOMEN, RODION, NISSEPISSE PÄRONPUNG, jag vet att jag borde göra slut men kan inte, dels för mina känslor för honom. Jag älskar honom. Dels för att jag är lite rädd. Håller med om att det låter som en billig såpopera.

MUHAMMED 4, det är inte så lätt när hans familj är politiskt engagerade och även militärt utbildade på hög nivå. Han tillhör sociteten, jag är bara en studerande svenska på väg mot min nästa examen :o( Han var politiskt skyddad i Sverige.

Om ni bara hade en aning om den värld som har öppnats för mig. Jag tyckte det var bättre förr när jag inte visste om det lilla jag vet idag. Nej inte terrorister men politisk organisation som jobbar envetet under ytan. Vad de har tillgång till. Man blir rädd o nyfiken. Men jag kan inte lita till 100% jag har typ fyra olika åldrar och ännu fler namn att välja på. Det är rörigt och jag vet inte om jag orkar. Men vad händer om jag inte orkar, jag är rädd för att göra slut. Han älskar mig med sitt liv säger han! Hot? Väl gömda i ord...

Svensk kille? Sedan när kan man träffa en svensk kille som inte tycker att svenska tjejer är luder????? Framgår ju väl på varenda forum här. Det är ju bara en massa kvinnohatare... inte alla.

Ledsen :"o(
Citera
2001-11-09, 00:00
Medlem
Person uppgifter!

Har "Tommy Knocker" bytt kön?
Citera
2001-11-09, 00:05
Medlem
Person uppgifter!

Om "Flicka 23" vet att killens familj är högt upsatt i killens hemland bör hon också vara ganska säker på killens identitet.

Fattar ni inte att han/hon driver med er?
Citera
2001-11-09, 11:03
Medlem
Person uppgifter!

Fan : Vem är "Tommy Knocker" jag har också blivit kallad det på ett forum av någon som ville djävlas med mig? Vad har han gjort för inlägg? Kan jag få lite tips så att jag åtminstone kan ta reda på vad han skriver, värderingar osv. Jag har inte sett något av "Tommy knocker", vilka forum? -verkar vara en trevlig kille- *gapgarv* Skulle aldrig klara av två av mig själv!

Flicka 23 : Gör slut om du kan, det finns andra killar! Förstår kärleken, men om man inte litar på varandra, håller det inte i längden. Våga starta om. Lycka till!
Citera
2001-11-09, 11:36
Medlem
Person uppgifter!

å fy för satan !...*tvui-tvui*...jag som tänkte sätta på hon/hon...!

Arne
Citera
2001-11-09, 12:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Person uppgifter!

ARNE VAD SNACKAR DU OM?
Citera
2001-11-09, 12:47
Person uppgifter!

TROR INTE NÅGON TJEJ VILL HA DIG. SÄTTA PÅ , HA! DU NÅGON TJEJ, HA, HA!!! SKULLE INTE TRO ATT DE VILL DET FRIVILLIGT, DIN JÄVLA VÅLDTÄCKTSMAN OCH SMYGRUNKARE! DU VET INTE ETT SKIT OM TJEJER SÅ LÄGG NED OCH BLI BÖG! VEM VILLE DU SÄTTA PÅ HON/HON? SNACKA TYDLIGT. VERSALER TILL DIG HASCHPUNDARE SÅ ATT DU KAN LÄSA!
Citera
2001-11-09, 12:54
Person uppgifter!

Tjejen, inget illa om det är seriöst det du skriver är det synd om dig har inga råd. Skit i grabben, skit i hans id, skit iallt kring honom och hitta nån annan.
Citera
2001-11-09, 14:50
Medlem
Person uppgifter!

fan det börja osa drank&flänsost här, *sniff-sniff*..tror jag drar..salem frstn..är det där dom kör sthlm pride ? *he-he* (StoltSthlmare) *AHAHAAHHAAAHAHA*
Citera
2001-11-09, 16:24
Medlem
Person uppgifter!

Tommyknocker är ett cp som hotat de flesta på forumet och utgett sig för att vara/ha tillgång till allt möjligt löjligt. Jag misstänker att det är han som ligger bakom hela den här cirkusen också, det märks i sättet han skriver också. Dessutom har han utgett sig för att vara tjej tidigare också.
Citera
2001-11-09, 16:47
Medlem
Person uppgifter!

Varför inte kolla upp alias Tommyknocker, de som kan? Jag menar : kan man rå för att man skriver svenska, vars språk, ordval meningsatser liknar en annans? Ni får gärna tracka på min svenska, jag har redan slutbetyg mvg i det. Däremot bara g i matematik c & d kursen :( gymnasienivå. Alla har sina svagheter... Men vem bryr sig om betyg ute på arbetsplatsen? Så länge man gör sitt jobb bra...eller? Jag förstår inte vad flicka 23 eller jag skulle vara i liknelse med "Tommyknocker". Se det som seriöst istället för att bara skriva saker som är totalt onödigt (ex Arne). Att sitta på andra sidan och tänka det där kan inte vara sant - det låter uppdiktat. Men snälla rara, tänk om... Världen är inte enbart förorten du bor i och det som sker där. Nyheterna är inte fiction - massor av människor dör i verkligheten varje dag. Människor kidnappas, hot, bl a, bl a... varje dag. Så tänk om... bara för att ni sitter hemma som medelsvensson, så tänk om...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in