Person uppgifter!
ARNE! Tack för att du kallar mig både sprutluder o kebabluder!!!! Shysst :o(
Kan säga dig att både han o jag har pengar så att det räcker! Han bor inte i Sverige längre utan pendlar hit med flyg varannan vecka. Jag flyger till honom en gång i månaden. Resan kostar 15 000kr. Jag har så det räcker väl :o) Vill du snacka pengar med mig??? Ta dig en magisterexamen först, så börjar du närma dig!!!
Med hackad telefon snackar man gratis i.o.f.
KLIXAREN, tack! Något annat förslag? Gärna tillvägasätt oxå. Något på distans?
ANATOMEN, RODION, NISSEPISSE PÄRONPUNG, jag vet att jag borde göra slut men kan inte, dels för mina känslor för honom. Jag älskar honom. Dels för att jag är lite rädd. Håller med om att det låter som en billig såpopera.
MUHAMMED 4, det är inte så lätt när hans familj är politiskt engagerade och även militärt utbildade på hög nivå. Han tillhör sociteten, jag är bara en studerande svenska på väg mot min nästa examen :o( Han var politiskt skyddad i Sverige.
Om ni bara hade en aning om den värld som har öppnats för mig. Jag tyckte det var bättre förr när jag inte visste om det lilla jag vet idag. Nej inte terrorister men politisk organisation som jobbar envetet under ytan. Vad de har tillgång till. Man blir rädd o nyfiken. Men jag kan inte lita till 100% jag har typ fyra olika åldrar och ännu fler namn att välja på. Det är rörigt och jag vet inte om jag orkar. Men vad händer om jag inte orkar, jag är rädd för att göra slut. Han älskar mig med sitt liv säger han! Hot? Väl gömda i ord...
Svensk kille? Sedan när kan man träffa en svensk kille som inte tycker att svenska tjejer är luder????? Framgår ju väl på varenda forum här. Det är ju bara en massa kvinnohatare... inte alla.
Ledsen :"o(