2013-02-13, 00:30
Medlem
någon borde lägga ner pipan i en vecka eller två och sluta nojja
Citera
2013-02-13, 00:32
Medlem
BesserWissers avatar
Är det ingen som är läskunnig?? TS skriver ju att larmet var aktiverat och ej hade gått av. Hur fan skulle vaktmästaren kunnat gå in då utan att dra larmet?
Citera
2013-02-13, 00:35
Medlem
soapmasters avatar
Haha fan vad jag skratta Läste först rubriken, tänkte direkt att TS kanske var rädd att han hade fått inbrott sen ser man att det ligger in Paranormala fenomen delen. Fick mig att skratta högt.
Citera
2013-02-13, 00:40
Medlem
Chokladpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soapmaster
Haha fan vad jag skratta Läste först rubriken, tänkte direkt att TS kanske var rädd att han hade fått inbrott sen ser man att det ligger in Paranormala fenomen delen. Fick mig att skratta högt.

Jag trodde såklart först att det var ett inbrott men så var det ju inte. Jag tror inte heller på paranormala fenomen, men var passar det här bättre? Är lite skraj nu
Citera
2013-02-13, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Men fy fan så obehagligt. Det värsta var ju att inget var stulet.
Jag vet att det finns idioter som gör sådär enbart för att skrämmas.
Har du brevinkast?
Skyddskopp över låservredet inifrån? Finns "robotarmar" som dom kör genom brevinkastet och låset upp innifrån

Menar du verkligen att det värsta var att inget var stulet? Det måste vara det bästa med det hela, det finns fasen folk till dom mest konstig ider o tankar.
Citera
2013-02-13, 04:22
Medlem
8xxSeriess avatar
Skumt... ja en kamera, kanske bara en simpel att placera någonstans i hallen t.ex som spelar in vid rörelse kunda kanske vara kul..

kom också hem en gång med dörren öppen på vid gavel, men det berodde snarare på att dörren inte alltid låste igen riktigt när man bara drog igen den, det var en sommarnatt. Fy FAAN vad myggor och flygfän det var i huset då även en lampa var tänd inne och dörren säkert stått öppen i 6 timmar.
Citera
2013-02-13, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladpojken
Väldigt sant, men skrönan är sann och jag hittade inget bättre ämne.

Hur vet vi att det du berättar är sant? Du kan ju helt enkelt bara sitta och hitta på det hela, vilket är mer sannolikt än att det skulle vara nåt övernaturligt eller annat mysko.

Eller så har du helt enkelt misstagit dig när du är säker på att du låste dörren ordentligt, så den inte alls var blev det eller var det, vilket kan ha gjort att den glidit upp av sig själv medan du var borta.

Det är inte särskilt ovanligt att folk är bergsäkra på att de gjort något, men sen visar det sig sen att de misstagit sig lik förbannat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in