Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
Tittar aldrig på TVs konstiga sexprogram. Bananer? Tyckte jag såg en arab iförd blöjor sjunga om bananer förra veckan, men jag tittade inte så noga.
Stackars flickor som blir behandlade som skadat gods därför att de blivit kära i en svart kille och fått mulatt barn. Kanske föraktade av samma kille som utan tvekan importerar en thai flicka från en "salong" i Pattaya.
Ja, alla mina barn är vita som snö. Men kan man inte förlåta den som har misstagit sig i kärlek?
Visst har du kanske till del rätt på något ställe, typ det där med att kärleken är blind.
Det förhindrar dock inte att småbrudarna (oftast ur arbetarklassen) skall tänka till på konsekvenserna. Ingen som jag känner eller är ytligt bekant eller över huvudet taget har på lång sikt haft tur med sina "Blatte/ svartingförhållanden". De står nu ensamma med ungarna eller är i vidriga vårdnadstvister, de har ingen utbildning eller jobb. Det var ju så viktigt att pluppa ut dessa ungar så småbrudarna blev "ägodelar" och "fast". Nu får de slita ont, riktigt ont för att på olika sätt fixa sin försörjning och uppehälle.
Mitt hjärta blöder för dessa lurade brudar. Fan vad jag avskyr multikulti och PK- isterna som drev dessa brudar till att tro att det här är rätt och bra. De blev mer eller mindre "tvingade" av den rådande normen, i alla fall så gjorde den rådande normen angående multikulti att de inte tänkte till på kort eller lång sikt. Lite som att "ät skit, en miljard flugor kan inte ha fel".
Beklagansvärt och sorgligt.
För övrigt så gratulerar jag dig till dina vita barn, se nu för Guds skull till att få dina barn igen en hög utbildning nu. Det är en bra fortsättning på hans vita arv ifrån dig. Utbildning på de små liven och livet kommer att bli bra för dem.
Flyktingpolitik skall bedrivas där misären är, INTE i Sverige.
"Förvånad"