2013-02-12, 22:33
Medlem
Pyramids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Hahah så jävla roligt att se hur ni lackar ur. Undrar dock hur ni får detta till att handla om I&I?

Här är en gammal goding:

http://www.youtube.com/watch?v=dCDMGu-xi30
Haha sluta jävlas nu Håller med, denna tråd borde flyttas till TV eller något..
Citera
2013-02-13, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skägg-Krale
Given succé. Folket törstar efter mer perversa program sedan Vad fan håller SR på med (anal fistfucking)?.

Och varför inte? Alla har vi väl ett litet pervo i oss.

Jag kommer hålla mig borta dock, jag tycker att det blir för mycket med alla bögar och flator. Inget fel på dem, men att det måste slås upp i ansiktet på en hela tiden blir för mycket. "Kolla här! Bögsex!"
Du ska nog inte dra förhastade slutsatser, programmet har nog alla slags nationaliteter för att visa på mångfald. Troligtvis så ligger den lilla bögen inom dig och väntar på att bli frisläppt, för du gillar att kalla killar för söta och du kan erkänna att en kille ser bra ut
Citera
2013-02-13, 02:25
Medlem
mendokses avatar
Sluta glo på tv.
Nu tycker jag detta var harmlöst men tv är propagandamaskinen nummer 1. Bojkotta tv.
Tv är enfaldigt, du blir sinnesslö och det finns mycket mer produktiva sätt att slösa sin tid på.

Detta är t.o.m. på SVT play, ännu lättare att missa.
Citera
2013-02-13, 05:43
Medlem
Det hade förstås varit otänkbart för svt att göra ett sexprogram med omvända könsroller. Alltså tre svenska män, en arabisk kvinna, en svart kvinna och en svensk kvinna. Kulturmarxism i ett nötskal skulle man kunna säga.
Citera
2013-02-13, 08:49
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ukranian-boy
SVT bestämt sig för att starta ett sexprogram:

– Det här programmet ger relevant och lustfylld information. Vårt syfte är folkbildande. Vi berättar om svennebanansex, säger producenten Malena Nilsson.

Men var är svenska männen?

Källa med bild: http://picpaste.com/sex-k7yQV9zS.png

- Propaganda eller ej?
- Kommer Ni titta på programmet?
- Övriga tankar?

Propaganda? JA!
Titta på programmen? 1 gång för att se vad det handlar om. På vilket sätt kan det komplettera "Fråga Olle"?
Övriga tankar. Det är ju själva fan vad det skall hamras in i arbetarklassen unga kvinnor att det är vackert, rätt, PK-istiskt samt multikultkorrekt att knulla MENA och övriga svartingar.
De brudar som jag känner till som har gått på det här med att knulla svartingar och sätta barn till världen med dem har ett veritabelt helvete nu. Männen har dragit, tjejerna står på begagnatmarknaden som skadat gods med riktigt uselt andrahandsvärde och får ta mycket med skit för att överleva. De får skaffa sitt uppehälle på de mest konstiga sätt som jag uppfattar sliter hårt på psyket. En av damerna finns inte längre på grund av "hederskulturen".
Tänk för djävulen till ni småbrudar innan ni går in i den "kulturen".
Det kommer ytterst sällan något bra ur den mixen.

Flyktingpolitik skall bedrivas där misären är, INTE i Sverige.

"Förvånad"
Citera
2013-02-13, 10:20
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Propaganda? JA!
Titta på programmen? 1 gång för att se vad det handlar om. På vilket sätt kan det komplettera "Fråga Olle"?
Övriga tankar. Det är ju själva fan vad det skall hamras in i arbetarklassen unga kvinnor att det är vackert, rätt, PK-istiskt samt multikultkorrekt att knulla MENA och övriga svartingar.
De brudar som jag känner till som har gått på det här med att knulla svartingar och sätta barn till världen med dem har ett veritabelt helvete nu. Männen har dragit, tjejerna står på begagnatmarknaden som skadat gods med riktigt uselt andrahandsvärde och får ta mycket med skit för att överleva. De får skaffa sitt uppehälle på de mest konstiga sätt som jag uppfattar sliter hårt på psyket. En av damerna finns inte längre på grund av "hederskulturen".
Tänk för djävulen till ni småbrudar innan ni går in i den "kulturen".
Det kommer ytterst sällan något bra ur den mixen.

"Förvånad"
Tittar aldrig på TVs konstiga sexprogram. Bananer? Tyckte jag såg en arab iförd blöjor sjunga om bananer förra veckan, men jag tittade inte så noga.
Stackars flickor som blir behandlade som skadat gods därför att de blivit kära i en svart kille och fått mulatt barn. Kanske föraktade av samma kille som utan tvekan importerar en thai flicka från en "salong" i Pattaya.
Ja, alla mina barn är vita som snö. Men kan man inte förlåta den som har misstagit sig i kärlek?
Citera
2013-02-13, 10:38
Medlem
SVT är verkligen nytänkande här. För visst fan har de tänkt till, någon slump är det såklart inte.
Citera
2013-02-13, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ukranian-boy
SVT bestämt sig för att starta ett sexprogram:

– Det här programmet ger relevant och lustfylld information. Vårt syfte är folkbildande. Vi berättar om svennebanansex, säger producenten Malena Nilsson.

Men var är svenska männen?

Källa med bild: http://picpaste.com/sex-k7yQV9zS.png

- Propaganda eller ej?
- Kommer Ni titta på programmet?
- Övriga tankar?
Men jävla spån
Det sitter fan en svensk kille där..
Citera
2013-02-13, 11:35
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
Tittar aldrig på TVs konstiga sexprogram. Bananer? Tyckte jag såg en arab iförd blöjor sjunga om bananer förra veckan, men jag tittade inte så noga.
Stackars flickor som blir behandlade som skadat gods därför att de blivit kära i en svart kille och fått mulatt barn. Kanske föraktade av samma kille som utan tvekan importerar en thai flicka från en "salong" i Pattaya.
Ja, alla mina barn är vita som snö. Men kan man inte förlåta den som har misstagit sig i kärlek?

Visst har du kanske till del rätt på något ställe, typ det där med att kärleken är blind.
Det förhindrar dock inte att småbrudarna (oftast ur arbetarklassen) skall tänka till på konsekvenserna. Ingen som jag känner eller är ytligt bekant eller över huvudet taget har på lång sikt haft tur med sina "Blatte/ svartingförhållanden". De står nu ensamma med ungarna eller är i vidriga vårdnadstvister, de har ingen utbildning eller jobb. Det var ju så viktigt att pluppa ut dessa ungar så småbrudarna blev "ägodelar" och "fast". Nu får de slita ont, riktigt ont för att på olika sätt fixa sin försörjning och uppehälle.
Mitt hjärta blöder för dessa lurade brudar. Fan vad jag avskyr multikulti och PK- isterna som drev dessa brudar till att tro att det här är rätt och bra. De blev mer eller mindre "tvingade" av den rådande normen, i alla fall så gjorde den rådande normen angående multikulti att de inte tänkte till på kort eller lång sikt. Lite som att "ät skit, en miljard flugor kan inte ha fel".
Beklagansvärt och sorgligt.
För övrigt så gratulerar jag dig till dina vita barn, se nu för Guds skull till att få dina barn igen en hög utbildning nu. Det är en bra fortsättning på hans vita arv ifrån dig. Utbildning på de små liven och livet kommer att bli bra för dem.

"Förvånad"
Citera
2013-02-13, 12:42
Medlem
Norefundss avatar
Citat:
''De får bland annat gå en onanikurs...''
Målgruppen för programmet förefaller att vara Glada Hudik-teatern & Co.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in