2022-06-04, 18:25
Avslutad
Det låter som han kommer få avtjäna 14 år i Turkiskt fängelsehåla. Blir nog två skålar med hundmat om dagen. Han drog en nitlott när han blev turkisk medborgare.😆👍
Citera
2022-06-04, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
det är klart att dom ska lämna ut alla terrorister
sverige gör EXAKT det som Özz Nudjen gjorde med Akilov
Jag som trodde att jag hade rätt bra kläm på vad som skedde mellan Özz Nujen och Rakhmat Akilov men nu gör du mig undrande.
Kan du, med iakttagande av trådtopic, presentera hur din tankar går? Vad är det Sverige gör enl dig?

Edit: Här tråden om Nujen - Akilov
(FB) Familjen Nujens penningtransaktioner med Rakhmat Akilov (utbrutet)
Senast redigerad av Carinah78 2022-06-04 kl. 19:00.
Citera
2022-06-05, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 08aren08
Det finns 150 000 Assyrier/Syrianer i Sverige. Mycket trevligt att du tror alla är samma och 99% av det du säger är skit snack. INGA syrianer har hedersmördat något. Hedersmord är totalt emot kristendomen och den syrianska kulturen.

Har du glömt ta medicinen?

Nej syrianer har inget hedersmord och är ABSOLUT inte värre än muslimer. Att den här mannen gjorde nåt sånt är ytterst ytterst ovanligt och enligt rykten gick han på droger så kanske var det som slog slint i honom??? Vilket fall som helst så var han en idiot som gjorde detta , han förtjänar livstid . Han förstört kvinnans liv. Ingen syriansk kvinna tar självmord när hon har ett litet barn och mannen är ett psykfall. Hon skulle aldrig låta sitt barn uppfostras av honom
Citera
2022-06-05, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Jag skrev många, inte alla.
Dom som var bra, var verkligen bra.
Men dom dåliga, typ som Berno och Bibo mfl

Det räcker med några st som du nämnde som förstör ryktet för resten av folket tyvärr
Citera
2022-06-05, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
(FB) Balkongflygning i Södertälje, maken dömd till 14 års fängelse i HD, 2013-02-10

Stort Tack
Citera
2022-06-08, 19:56
Medlem
Lundbondens avatar
Kan det möjligt gått till såhär?

https://youtube.com/clip/UgkxL8da3NRkyEv4yR-zNjWASAS8EU77Mx1G
Citera
2022-06-26, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mephmiga03
Nej syrianer har inget hedersmord och är ABSOLUT inte värre än muslimer. Att den här mannen gjorde nåt sånt är ytterst ytterst ovanligt och enligt rykten gick han på droger så kanske var det som slog slint i honom??? Vilket fall som helst så var han en idiot som gjorde detta , han förtjänar livstid . Han förstört kvinnans liv. Ingen syriansk kvinna tar självmord när hon har ett litet barn och mannen är ett psykfall. Hon skulle aldrig låta sitt barn uppfostras av honom

Nä, för syrianer är så mycket bättre än annat MENA folk. Haha, sluta mannen. Vilka står för Södertälje och andra kommuners förfall?
Citera
2022-06-26, 21:04
Medlem
Han har gripits i turkiet nu..
Citera
2022-06-26, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Han har gripits i turkiet nu..

kan man verkligen lita på turkarna där nere? Jag är skeptisk.
Citera
2022-06-26, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Var det inte någon annan dom grep rätt nyligen i turkiet?
Kanske har med natofrågan att göra. Dom har inte direkt brytt sig tidigare om att gripa och lämna ut brottslingar till sverige.
Citera
2022-06-26, 21:16
Medlem
09GRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Jo, jag minns att många syrianer var narcissister i Södertälje. Tyckte sig vara världens ägare.

Ja syrianer leker mycket. Det blev rövknullade av turkar o annat löst folk där nere i flera hundra år och flydde till Södertälje för att skapa någon utopi med maffiaverksamhet och kusingifte.
Citera
2022-06-26, 21:38
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Stod i media 3-4 juni när han greps. Nu tog Aftonbladet en ny vinkling och hade pratat med BO om hur det kändes när han äntligen efter 7 år greps.
Citat:

Bobel Barquasho blir internationellt efterlyst men lokaliseras till Turkiet men eftersom han har turkiskt medborgarskap vägrar Turkiet till en början att lämna ut honom.
• I mars 2021 beslutar till slut turkisk domstol att Bobel Barquasho ska avtjäna straffet i turkiskt fängelse.
• 3 juni 2022 meddelar turkiska myndigheter att Bobel Barquasho, efter många år på flykt, är gripen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9K7gAW/bobel-barqasho-gripen-i-turkiet-kastade-sofia-fran-balkong
Senast redigerad av Pandalina4 2022-06-26 kl. 22:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in