2013-02-12, 02:54
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
I ettan i Stockholm fick jag sitta längst bak i klassrummet med ryggen mot fröken för att hon inte tyckte att jag var värdig att titta henne i ögonen.

Nej du den där offerlögnen går jag inte på!
Citera
2013-02-12, 04:09
Medlem
Skogsvattes avatar
Vilka fördomar är det som skall motverkas, och hur ämnar man göra detta? Ämnar man, som ju vore det logiskt riktiga och moraliskt försvarbara, visa på offentlig statistik och på kontemporär samhällsvetenskaplig forskning som kan tänkas krossa dessa förmodade myter och fördomar? Någon som är insatt i Alexanders kampanj?

Citat:
– Nu behöver vi få hjälp att bevara vår kultur och vår historia som på grund av all förföljelse håller på att dö ut

*Host* Vad är romsk kultur? Jag är genuint intresserad! Exilnationalisten Alexander kanske har lust att själv svara på dessa frågor? Han är naturligtvis välkommen hit varje dag i veckan.

Den här "romerna har bott i Sverige i 500 år"-devisen har jag hört förut - den gången av Erik Ullenhag. Anledningen till att mycket lite finns nedskrivet, och att det som faktiskt finns nedskrivet är negativt, beror på att "romerna" inte bidragit med något annat än elände och tandagnisslan under sina 500 år i Sverige.
Senast redigerad av Skogsvatte 2013-02-12 kl. 04:15.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in