Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Kan skriva under på att det är en vettig princip, men samtidigt finns det många uppenbara risker med detta.
Nej du, det är ingen vettig princip att uppmuntra bidragsturister att så fort som möjligt klämma ur sig avkomma under en osäker migration. se USA. Inte så vettigt att ta ifrån ett lands folk rätten att bestämma hur landet ska se ut i framtiden.
Eller vad menar du?
Det är föresten inget vidare argument att illegala redan i dag ges tillgång till skola, så varför inte ge dem tillgång till allting, som Luffarna tycker.
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Och hur förtjänade du ditt medborgarskap?
Klart son fan att om man föds här så får man medborgarskap. Det betyder inte att föräldrarna till barnet automatiskt går det.
Dumma kommunist. Ingen
förtjänar att vara släkt med sina föräldrar, likväl är det ett faktum att jag är mer släkt med mina föräldrar än du är, jag och mina syskon (även adoptivsyskon förstås) har en allmänt erkänd rätt till våra föräldrars arv som du saknar eftersom du är en främling. Och på samma vis är det med Sverige.
om du har en kaotisk bajsbrun vision av framtiden och vill att normala människor ska acceptera det som är onormalt så
stöder du folkpartiet. Du vet ju också att nästa steg är att illegala föräldrar till ankarbarn får automatiskt medborgarskap i en allmän amnesti, fri tillgång till EU.