Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-02-08, 15:32
Bannlyst
Som topic.
Någon snäll själ som kan hjälpa mig?
Går jag in i utforskaren så ser jag drivarna, men när jag klickar på dem så ser jag inget innehåll.
Men högerklickar jag och gör properties så är de halvfulla med innehåll.

Vad är detta?

tack
Citera
2013-02-08, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novix2
Som topic.
Någon snäll själ som kan hjälpa mig?
Går jag in i utforskaren så ser jag drivarna, men när jag klickar på dem så ser jag inget innehåll.
Men högerklickar jag och gör properties så är de halvfulla med innehåll.

Vad är detta?

tack

har du kollat i dishanteraren om de finns där?
ev kan det vara så att du får tilldela disken en enhetsbokstav

mvh
t
Citera
2013-02-08, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tergo
har du kollat i dishanteraren om de finns där?
ev kan det vara så att du får tilldela disken en enhetsbokstav

mvh
t

De har redan blivit tilldelade bokstäver, fast inte samma som förut. F heter nu D t.ex.

En sak som är konstig är att jag inte kan byta namn på diskarna. De heter "Local Disc D", och jag vill byta till "D" bara. Men efter att skrivit "D" vid rename, och trycker på return, så heter den fortfarnde "Local Disk D".

Jag är "administrator".
Citera
2013-02-08, 17:46
Bannlyst
Filerna finns på diskarna. Men jag kan inte se dem! Jag märker detta när jag är inne och experimenterar med "security". Jag har satt mig själv till ägare av alla filer på disken - och har full control. Då märker jag hur den rabblar upp alla mina mp3-filer och ställer om rättigheterna på dem.
Trots att jag är ägare och har full control, så kan jag ändå inte se dem i utforskaren. Vad mer kan jag göra?

edit:

nu kan jag byta namn på disken, och nu heter den "D" och har enhetsbokstaven "D". Så som jag ville ha det. Det blev möjligt genom att gjorde mig själv som heter "BB" och är en administrator, till ägare av disken. Men det måste vara något jag missar, då jag fortfarande inte kan "se" filerna - som bevisligen finns på disken. Trots att jag har "full control". Vad kan det vara?
Senast redigerad av novix2 2013-02-08 kl. 18:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in