2013-02-08, 03:43
Har det senaste året reflekterat mycket över detta, Flashback är det finaste vi har i dagens Sverige, valde att skriva denna tråd i och med det nyligen uppblossade näthat debatten, och aftonbladets tramsiga "nätkärleken", där man helt klart och tydligt enligt Aftonbladet bara får älska saker/människor/whatever om man tycker som aftonbladet, vad hände med deras "Vi gillar olika" kampanj egentligen? Hyckleri? Skickade in ett simpelt, jag älskar flashback till deras chatt, efter att jag läst i en annan tråd att de censurerades, var ju helt övertygad om att inte ens.... inte ens AB sjunker så jävla lågt... men jo, det är nu bevisat, jag drar mig in till det sista för att använda denna term, på grund utav starkt överanvändande totalt utanför kontexten väldigt ofta här på flashback, men nu passar den in som aldrig förr, detta ÄR PK i sin allra värsta form.
Flashback är det sista lilla hoppet för yttrandefriheten i Sverige, nu är jag helt plötsligt otroligt tacksam över att alla SD-sympatisörer t.ex, som här på flashback får chansen att säga vad dom tycker, trots att jag själv avskyr deras åsikter, Tack flashback!
Jag är så otroligt glad att jag inte bor kvar i Sverige och aldrig mer kommer bo där igen, men ni som bor kvar, kämpa för er frihet, utvecklingen vi ser nu är helt oacceptabel, skrämmande.
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall. Detta citat sades för första gången över 100 år sedan, men utvecklingen går snarare åt det motsatta hållet.
Återigen, tack flashback för den lilla gnutta hopp som finns kvar i detta Europas Nordkorea.
/Liberal
Flashback är det sista lilla hoppet för yttrandefriheten i Sverige, nu är jag helt plötsligt otroligt tacksam över att alla SD-sympatisörer t.ex, som här på flashback får chansen att säga vad dom tycker, trots att jag själv avskyr deras åsikter, Tack flashback!
Jag är så otroligt glad att jag inte bor kvar i Sverige och aldrig mer kommer bo där igen, men ni som bor kvar, kämpa för er frihet, utvecklingen vi ser nu är helt oacceptabel, skrämmande.
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall. Detta citat sades för första gången över 100 år sedan, men utvecklingen går snarare åt det motsatta hållet.
Återigen, tack flashback för den lilla gnutta hopp som finns kvar i detta Europas Nordkorea.
/Liberal