Citat:
Ursprungligen postat av
onekind
Jaha! Jamen, så länge dom inte är opålitliga just NU så är det väl bara fritt fram å köpa!!!
Jag är inte den som använder den här herren ofta, men nu får han fanimej ta plats:

Läs allting jag har skrivit så kanske du förstår vad jag menar.
De har inte råd att göra ett misstag till/vara "OPÅLITLIGA", polis och finansinspektion har varit på dem - de tvingades införa (KYC) så om du skulle bli orättvist behandlad så kan du och alla andra nu anmäla dem väldigt enkelt, saker och ting är inte längre anonymt så de kan inte hålla på att driva runt som de gjort tidigare, det är mycket mer strikt.
BTCX har aldrig varit så effektiva som de är nu, kan det bero på det som har hänt dem nyligen måntro?
Det är stor skillnad på DÅ och NU.
Att myndigheter tog strupgrepp på dem har gjort en hel del vill jag lova.
Räcker med att det kommer in flertalet polisanmälningar så kommer helvetet att braka lös igen.
Kanske var otydlig men när jag skriver att de VAR opålitliga så menar jag att innan då allting var anonymt så kunde de spela sina kort hur de ville utan att någon kunde göra något, det har som sagt hänt en hel del sen dess!
Sen btcx startade upp igen med KYC så har jag lagt 5 ordrar med swish och alla har gått igenom på cirkus 1h, har ALDRIG hänt tidigare.
Så det känns som att det måste ligga något i det jag säger.