Citat:
Ursprungligen postat av jekjek
Anledningen till att jag startade den här tråden var att jag och dom flesta i min omgivning börjar bli kraftigt trötta på att hela tiden matas med, från många olika mediala/politiska håll, att vi istort sett inte klarar något som etnisk Svensk, utan vi måste få hjälp utifrån.
Är det jag som är känslig, eller finns det fler som känner som jag om min omgivning.
Jag tycker att våra politiker har gjort det här landet obeboeligt. Man kan inte gå på stan i 2 minuter utan att se rasfrämlingarna, och sväva i risk för att bli utsatt för brott.
Känner att jag verkligen fått nog, men tyvärr finns inget att göra förutom att rösta SD nästa val, moderaterna håller på med deras löften om att ändra invandringspolitiken får hoppas det finns någon substans i det, om de nu genuint vill minska takten på utrotningen av svenska folket kanske de får söka stöd av SD nästa val (som högst troligen kommer bli vågmästare) MP håller på att förgöra sig själva så tveksamt om de kommer kunna utöva makt nästa efter nästa val.