Jag får SP ungefär 1 gång i veckan, och jag är intresserad av sådant (Lucid Dreams osv) så jag tycker det är fräckt, tyvärr har det börja avta nu på slutet, vilket är tråkigt...
Första gången det hände blev jag riktigt panikslagen, kan berätta vad som hände;
En kompis skulle sova över hos mig och vi skulle se Terminator3, efter ungefär halva filmen hör jag en bil parkera utanför mitt hus, och när bildörren stängs så stängs den liksom flera gånger, för varje gång den stängs så blir ljudet starkare och starkare och jag blir liksom irriterad, tillslut är ljudet så starkt att jag börjar fundera på mitt psykiska tillstånd, så jag frågar min kompis om han hörde det, inget svar, jag skriker åt han att svara mig, men inget svar... Då blir jag väldigt irriterad och ska slå till han på axeln (min säng står brevid soffan där han ligger) men märker att jag inte kan röra mig! Total panik får jag och det är en konstig "surrande" känsla jag har i kroppen, typ som sockerdricka i foten fast över hela kroppen, i fullständig panik ligger jag och försöker röra mig men lyckas tillslut röra ett finger och POFF så sätter jag mig upp och frågar min kompis varför han inte svarade mig, då sa han "Va? Du har inte sagt nåt!"...
Då blev jag rädd, sov inte så mycket den natten
Men nu förtiden brukar jag försöka njuta av känslan så länge som möjligt, jag brukar även få grova halucinationer (jag har ögonen öppna vid de tillfällen jag inte kan röra mig) brukar även försöka "somna" för att gå in i Lucid Dream från detta stadium, har bara funkat 2-3 gånger men det är mycket lättare än alla andra "knep" som finns....