Flashback bygger pepparkakshus!
2013-02-04, 01:16
Medlem
Har tittat runt bland alla ämnen, men tycker det är svårt att bedöma var denna tråd bör hamna. Flytta gärna om det är fel.

Jag behöver hjälp med att fatta denna webbsida!

Jag, precis som många andra, sitter här och svarar på trådar för att jag har långtråkigt. Jag svarar på flera stycken under någon timme. Men hur håller jag reda på dem?? Hur ser jag när nån annan skrivit i samma tråd? Det blir jätte svårt att hålla reda på, när det är så många nya inlägg/ämnen som postas varje minut (annars hade man ju bara kunnat kolla "senaste").

Snälla, hjälp...
Citera
2013-02-04, 01:19
Medlem
mounzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GerberianShepsky
Har tittat runt bland alla ämnen, men tycker det är svårt att bedöma var denna tråd bör hamna. Flytta gärna om det är fel.

Jag behöver hjälp med att fatta denna webbsida!https://www.flashback.org/usercp.php

Jag, precis som många andra, sitter här och svarar på trådar för att jag har långtråkigt. Jag svarar på flera stycken under någon timme. Men hur håller jag reda på dem?? Hur ser jag när nån annan skrivit i samma tråd? Det blir jätte svårt att hålla reda på, när det är så många nya inlägg/ämnen som postas varje minut (annars hade man ju bara kunnat kolla "senaste").

Snälla, hjälp...

Kolla verktygen langst upp till hoger. Dar har du "mina citerade inlagg" som visar nar nagon har svarat pa din post. Dessutom kan du ju prenumerera om du vill folja amnen
Citera
2013-02-04, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerberianShepsky

Jag behöver hjälp med att fatta denna webbsida!

Snälla, hjälp...

Kolla under verktygslådan högst upp till höger, väl där klicka på dina "citerade inlägg" så ser du om någon har svarat dig. Alternativt så klickar du på "dina inlägg" för att hitta tebax till dina inlägg.
Citera
2013-02-04, 01:22
Medlem
Livsituations avatar
Du kan för det första prenumerera på ämnet. Sen kan du trycka på inställningar vilket befinner sig längst upp till höger på din skärm.

Därifrån kan du välja mellan mina inlägg och mina citerade inlägg.
Citera
2013-02-04, 02:10
Medlem
Jag kan inte hitta nåt av det ni skriver? Ska väl nämna att min dator är trasig, så jag är här enbart via iPhone. Kan det vara därför jag inte hittar? Eller är jag bara helt blind?
Citera
2013-02-04, 06:53
Moderator
Protons avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Flashback
/Moderator
Citera
2013-02-04, 06:58
Medlem
Svår att se på iphone. Men ovanför flashbackloggan en bra bit ovanför din mailikon och till höger. Läängst til höger, i yttersta lillahörnet finns en skiftnyckel och en skruvmejsel. Dessvärre är det pilligt så FB inte är mobilvänligt.

Su kan också klicka på dig själv i tråden och välja visa användarens alla inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in