2022-02-06, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyftarsko22
Va på ett gym där dom hade satt upp på dörren utanför ”doping kontroll kommer ske under dagen vid olika tillfällen”. De va en lapp från polisen och inte en som är utskriven av gymkedjan. Oerhört konstigt enligt mig?

Dom hade snutar utanför som såg ifall folk vände i dörren och det var civilare samt några blåa inne vid 4 tillfällen under dagen.

Frågan är varför dom satt upp lapp? Aldrig varit med om de innan..

Om detta stämmer så kan jag inte dar någon annan slutsats än att man gör just detta för att se vilka som vänder i dörren och därav ha en "riktig" anledning att ta pissprov och inte bara gå på storlek/utseende.

Det låter inte så konstigt med tanke på det snack som bedrivs i denna tråd. Att polisen läser flashback är ju bevisat flera gånger om så tycker alla som har något att dölja bör tänka till en extra gång vad dom skriver ut.
Citera
2022-02-07, 15:58
Avslutad
Hur kommer det sig att personer som Ako Rahim kommit undan när han är på alla möjliga preparat och flexar med lättklädda bilder på gymmet och instagram utan någon ifrågasätter honom vad han tar för något?
Citera
2022-02-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Hur kommer det sig att personer som Ako Rahim kommit undan när han är på alla möjliga preparat och flexar med lättklädda bilder på gymmet och instagram utan någon ifrågasätter honom vad han tar för något?
Hur vet du att han har gjort det? Är bara o ta böterna och gå vidare i princip, behöver du inget körkort/skiter i så är det ju bara att trycka vidare.
Citera
2022-02-07, 21:15
Medlem
goofers avatar
Citat:

Han kan ha byggt sig med några "kurer".

Dock har han ju i stort bara behållit formen sista åren och av de videos jag sett är han i te överdrivet stark heller.

Min gissning är trt, och med recept på det är det bara att köra på.
Citera
2022-02-07, 21:44
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Han kan ha byggt sig med några "kurer".

Dock har han ju i stort bara behållit formen sista åren och av de videos jag sett är han i te överdrivet stark heller.

Min gissning är trt, och med recept på det är det bara att köra på.

Då gissar du fel
Citera
2022-02-07, 22:40
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Då gissar du fel

Nja. Vill ju inte hänga ut killen men jag har sett några videor och han är ju rippad, men en generös trt räcker långt om man väl byggt lite massa.

Sen det gänget han umgås med på gymmet....
Jan Emanuel tex. Där är en kille som byggt en rejäl fysik sista åren... Men han har ju cash att lägga upp så lite böter skiter han nog i hehe.
Citera
2022-02-08, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Hur vet du att han har gjort det? Är bara o ta böterna och gå vidare i princip, behöver du inget körkort/skiter i så är det ju bara att trycka vidare.

Den där kroppen är långt ifrån natty.

Så man kan bara komma undan med böter och avstängning från alla gym? Trodde det var fängelse också.
Citera
2022-02-08, 22:23
Medlem
Citat:
Den där kroppen är långt ifrån natty.

Så man kan bara komma undan med böter och avstängning från alla gym? Trodde det var fängelse också.
Haha, menade givetvis hur du kunde veta att han "kommit undan". Att han tryckt är ju givet..

Fängelse för eget bruk? Nej. Och du blir bara avstängd från gym som är med i typ 100% ren hårdträning, RF anslutna etc. Såna gym man inte vill träna på ändå, alltså.
Citera
2022-02-17, 19:17
Medlem
Friskisen jag jobbade i har fått besök av en "dopingshund" och enligt inside info ska denna ironiskt döpta Molly in till flera 100%ren:a gym, mest sannolikt andra friskisar.

Har faktiskt ingen aning hur/vilka preparat man kan träna en hund att känna igen, men jag tänker iaf inte längre ha med mig mina pre workout anavars i väskan. Rekommenderar att göra samma, se till att väskan och kläderna ni tar med er till era gym inte har något samband med vad ni tar.

https://www.instagram.com/p/CaFWxqsIYcJ
Citera
2022-02-17, 19:30
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pawcker
Friskisen jag jobbade i har fått besök av en "dopingshund" och enligt inside info ska denna ironiskt döpta Molly in till flera 100%ren:a gym, mest sannolikt andra friskisar.

Har faktiskt ingen aning hur/vilka preparat man kan träna en hund att känna igen, men jag tänker iaf inte längre ha med mig mina pre workout anavars i väskan. Rekommenderar att göra samma, se till att väskan och kläderna ni tar med er till era gym inte har något samband med vad ni tar.

Har man med sig olagliga substanser till gymmet så får man fan ta och skylla sig själv😂
Citera
2022-02-17, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Har man med sig olagliga substanser till gymmet så får man fan ta och skylla sig själv😂

Jo men precis hahah, jag tänker att vissa kan va lata o typ låta små partiklar flyga runt i sitt rum när man leker Jimmy Neutron o sen ta med sig väskan eller shakern som kan ha varit utsatt för det. Men hur sannolikt det är att en hund är tillräckligt känslig för det är en annan fråga iaf
Citera
2022-02-18, 11:19
Medlem
KvdTiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pawcker

Är det ok för dom att ta med en hund in på gymmen? Oavsett om det är "dopinghund" eller inte.
Tänker på personer som har allergi osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in