2013-02-01, 18:26
Medlem
Hej,

Jag har gått vidare till en andra intervju för ett jobb som Administratör hos ett försäkringsbolag.
Har möte med Ekonomiansvarig sam VDn och ska ha löneanspråk med mig, vad för lön bör jag kräva?

---------------------------

Arbetet innebär att jag ska bistå i att uppdatera deras webbaserade ärendehanteringssystem med försäkringsinformation samt vara företagets kontakt gentemot deras systemleverantör gällande uppdateringar och viss utveckling. Enklare uppdatering av webbsida och intranät ingår också i tjänsten samt vara vår kontakt gentemot telefoni- och bredbandsleverantörer.

Utöver mina arbetsuppgifter som administratör av ärendehanteringssystemet ska jag hjälpa till vid skadereglering, överprövningar och att bistå företagets administratörer av olika försäkringslösningar med hjälp kring både administrations- och skadefrågor. I tjänsten ingår även administration som hantering av fakturor, svara i telefon och hantera inkomna ärenden via e-post och telefon.

---------------------------

Jag är kille på 22 år från Stockholm och har arbetat med Kundtjänst de senaste 2 åren.
Först var jag en typ av Växeloperatör och idag arbetar jag som Kundtjänstmedarbetare på ett stort livsmedelsföretag tar jag tar hand om skadeärenden, frågor kring företaget, klagomål et.c

Jobbar dock endast 75% men en heltidslön skulle vara ca 20 000:- (Innan skatt)

Vad bör jag kräva av detta företag utan att framstå som ett skämt?
Jag vill ha Heltid och givetvis mer betalt har tänkt kräva 22- 22,5 eller 23.. Hur låter det?

Tacksam för svar eller egna erfarenhet osv.
Citera
2013-02-03, 18:58
Medlem
puff
Citera
2013-02-03, 19:00
Medlem
20-21k borde väl vara lugnt.
Citera
2013-02-03, 19:09
Medlem
Byter inte jobb för 500-1000:- ..

Det ska vara minst 22 000:- då arbetsuppgifterna & ansvaret för detta jobbet är avsevärt mycket mer än det jag gör idag.

Vi får se, tänkte väl säga 22.500 - 23.000:-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in