2005-05-07, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ture S
Var hon inte Runars frilla ett tag?
Det ryktades väl också om att hon bar på hans barn?

Stämmer väldigt bra. Och det är sant.
Citera
2005-05-07, 15:20
Medlem
Fittbilderna

Fittbilderna:
Jag minns inte historien exakt. Någon med bättre minne kanske kan hjälpa till? Anna Järphammar fotograferades i alla fall för många år sedan åt Slitz eller Café. De bilder som kom med i tidningen var av det vanliga halvnakna "sensuella" slaget. Men tydligen hade Anna gått i gång på situationen under fotograferingen och visade fittan (alltså ordentligt, hjälpte till med fingrarna och så) på några bilder. Dessa bilder sålde sedan fotografen till en svensk herrtidning av mer klassiskt, d.v.s. mindre nogräknat, slag.
Jag såg själv bilderna då det begav sig. Någon samlare kanske har dem kvar och vill dela med sig via en länk?
Citera
2005-05-08, 00:53
Medlem
cecels avatar
dom där fittbilderna låter spännande!
Citera
2005-05-08, 10:29
Medlem
Lyckholms avatar
Hon verkar lite "bitchig". Men man kanske inte ska döma henne efter hur hon är i tv. Men när hon läser nyheterna ser hon extremt sur och förbannad ut, ända tills hon närmar sig slutet på sändningen och då kommer på att hon kanske borde le lite också. Lägger då på världens mest konstlade leende i 3 sekunder innan sändningen slutar. Känns extremt konstlat måste jag säga.

Men hon kanske bara är nervös.
Citera
2005-05-08, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
dom där fittbilderna låter spännande!
Jag har sett dom och det är lite hår som gömmer sig bakom en vit troskant. Inget att hetsa upp sig över...

Ska Du dreggla över ett fruntimmer så kan jag tipsa om Erica Rose Campbell:
http://www.ericalinks.com/

// Roger P.
Citera
2005-05-09, 01:51
Medlem
Postkranens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfdfdsdefssd
nån som har nåt skvaller om denna tjej ?
Tyvär inte mycket. Hon växte upp som fosterbarn eller adopterad hos en familj på Dalarö. Fostermamman är/var diakonissa. Av hennes riktiga föräldrar ska en vara från Spanien, tror den andra var från Estland, är ej helt säker.

Gjorde rätt mycket modelljobb innan hon blev tv-kändis. Bla nån reklamfilm för daim tror jag som gick rätt länge. Blev hemskickad från Japan för att hon inte kunde gå ner i vikt.
Har tyvär inget värre att komma med.

Någonting har dock hänt med hennes läppar de senaste åren, de såg inte ut så där innan.
Citera
2005-05-09, 05:38
Medlem
Hon blev dessutom ofta misshandland av lars Lindroth då de var tillsammans
Citera
2005-05-09, 07:58
Medlem
jag vill se bilderna först innan jag skall tro på detta....
Citera
2005-05-09, 12:56
Medlem
Tack vare hennes munrörelser är hon en av de dövas favorit nyhetsuppläsare.
Citera
2005-05-09, 14:38
Medlem
Yields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klorinsky
jag vill se bilderna först innan jag skall tro på detta....
De fanns publicerade i Aktuell Rapport vet jag. Men det var några år sedan och jag vet inte om de har något webarkiv. Finns ens Aktuell Rapport längre?
Citera
2005-05-09, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yield
De fanns publicerade i Aktuell Rapport vet jag. Men det var några år sedan och jag vet inte om de har något webarkiv. Finns ens Aktuell Rapport längre?

Skulle det finnas fittbilder på Anna Järphammar så borde väl dom varit i omlopp på internet sedan länge. Tror det inte förrän jag ser det...
Citera
2005-05-09, 19:15
Medlem
Yields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudeheaven
Skulle det finnas fittbilder på Anna Järphammar så borde väl dom varit i omlopp på internet sedan länge. Tror det inte förrän jag ser det...
Det är som Roger Persson säger.

Hon ligger på en soffa och visar lite bäver vid sidan av troskanten. Jag hade själv tidningen tidigare, köpte den på Serieboden i Gamla Stan. Men det är flera år sedan nu.

EDIT: Detta var någon gång under perioden 1996-1998.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in