2013-01-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XLmo
Där?? Vart skulle hon egentligen? Det enda jag kan komma på är barackerna bortanför gymmet. Annars är väl denna väg den sista man skulle välja som ensam kvinna, men ska man till barackerna har man ju inget val.

Eller jobbar de i skift på Estrella?

Mycket möjligt att kvinnan bor i barackerna bortanför skroten i industriområdet. Kan ju också vara någon som bor i området bredvid häststallet eller upp för backen mot hammarkullen som blivit tvingad att gå åt fel håll? Enligt polisen är kvinnan i 40-årsåldern.
Citera
2013-01-27, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Mycket möjligt att kvinnan bor i barackerna bortanför skroten i industriområdet. Kan ju också vara någon som bor i området bredvid häststallet eller upp för backen mot hammarkullen som blivit tvingad att gå åt fel håll? Enligt polisen är kvinnan i 40-årsåldern.

Sant, hon kan blivit tvingad in på gångvägen oxå.

Vet du om de jobbar natt på Estrella? Jag tänker att hon skulle dit, och det är ju ungefär där polisen haft avspärrningar enligt din karta.
Citera
2013-01-27, 21:16
Medlem
Citat:
Sant, hon kan blivit tvingad in på gångvägen oxå.

Vet du om de jobbar natt på Estrella? Jag tänker att hon skulle dit, och det är ju ungefär där polisen haft avspärrningar enligt din karta.

Ingen aning om jag ska vara ärlig. Men jag har svårt att tro det då det alltid är tomt på parkeringen på nätterna när man kör förbi.
Jag tror mer på att kvinnan varit ute på stan och festat lite och var på väg hem med en av dom sista vagnarna innan nattrafiken började.
Citera
2013-01-27, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Ingen aning om jag ska vara ärlig. Men jag har svårt att tro det då det alltid är tomt på parkeringen på nätterna när man kör förbi.
Jag tror mer på att kvinnan varit ute på stan och festat lite och var på väg hem med en av dom sista vagnarna innan nattrafiken började.

Ja fy fan, ruggigt. Jag kom hem med vagnen 30 min innan och det var väldigt lite folk på, vilket det iofs brukar vara vid den här tiden innan alla ska hem från stan.
Citera
2013-01-27, 22:15
Medlem
Gled iväg låååååångt OT men någon hade den goda smaken att radera raljerandet

On Topic:
Såg inga avspärrningar på kvällen, jag kom hem vid 23:30 och mös med frugan vid det laget...

Men var avspärrningarna där markörerna visade så är risken stor att det var boende på missbrukarboendet i Storås industriområde, både som offer och förövare. I princip de enda (om man inte bor uppe i Hammarkroken och missade att gå av vid torget och tar en korkad chansning och går själv genom mörka skogen) som går den vägen vid den tiden är de som skall till missbrukarboendet. Förövaren kan ju ha tvingat offret ditåt men det känns långsökt börja tvinga iväg någon för en oral våldtäkt.

Måste bara säga att det faktiskt är ett väldigt lugnt och trevligt område som statistiskt sätt är väldigt odrabbat av alla möjliga brott, även om folk inte tror det

Hoppas aset fastnat på spårvagnskamerorna och att polisen lägger ner resurser nog att identifiera svinet, om så är fallet...
Citera
2013-01-28, 01:11
Medlem
Citat:
Där?? Vart skulle hon egentligen? Det enda jag kan komma på är barackerna bortanför gymmet. Annars är väl denna väg den sista man skulle välja som ensam kvinna, men ska man till barackerna har man ju inget val.

Eller jobbar de i skift på Estrella?

Finns en finsk kareoke bar i storås stänger 3 på heögerna kanske ditt dansa sjunga
Citera
2013-01-28, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjack_smack_424
Finns en finsk kareoke bar i storås stänger 3 på heögerna kanske ditt dansa sjunga

åfan...där borta vid barackerna eller?
Citera
2013-01-28, 10:19
Medlem
bombruntmagens avatar
Citat:
Ja precis.

Hur lång tid ska det ta för grisen och identifiera sandalen som gjorde detta?
Citera
2013-01-28, 10:35
Avstängd
enfindams avatar
Jag trodde att det här var en ung tjej på väg hem från krogen, hon var alltså fyrtio år? Finns det inget bra signalement på mannen?
Senast redigerad av enfindam 2013-01-28 kl. 10:39.
Citera
2013-01-28, 14:12
Medlem
Citat:

Den ligger huset brevid jysk i samma hus som de står en cafe skylt gyipsy grill eller fan de står om den finns kvar.....inte där borta vid baracerna som nån sa
Citera
2013-01-28, 14:15
Medlem
Sen jobbas de natt på estrella ochså
Citera
2013-01-28, 20:39
Medlem
bombruntmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack_smack_424
Den ligger huset brevid jysk i samma hus som de står en cafe skylt gyipsy grill eller fan de står om den finns kvar.....inte där borta vid baracerna som nån sa
Nu yrar vi lite i nattmössan va?

Det var ju närmare campingen än vid Jysk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in