Är det förresten någon som sett "Top guide from shy and flame"? Tyckte det var riktigt kul att se faktiskt, iom att man knappt vet något om dom. Dessutom är det ju fortfarande, och lär väll alltid vara, asiaterna som är nummer ett. Lärde mig faktiskt ett och annat från videon också, inget banbrytande men fick ändå något att reflektera över (mentalitet som top osv).
Kollade på videon innan den var översatt, lärde mig inte så mycket :/
Edit: sjukt trevliga killar, fan vad flame är mysig och Shy är bara så söt. Vill bara krama dom!
Senast redigerad av Replique 2013-07-25 kl. 11:39.
Hade ett jävligt roligt game med lissandra för en stund sen Typ första gången jag spelade henne och var i mid som jag verkligen inte brukar spela Fyfan vad roligt hade jävligt schysst lag också bara positiva spelare! Så man vill alla ska vara
Aah shiiet, så ska det vara ja. Får snällt heja på istället..
Det kanske är min personliga åsikt att du har fel. Har du aldrig mött en duktig vayne som utnyttjar ult+tumble stealth till max? En av det svåraste adc att döda i tf imo.
Är det förresten någon som sett "Top guide from shy and flame"? Tyckte det var riktigt kul att se faktiskt, iom att man knappt vet något om dom. Dessutom är det ju fortfarande, och lär väll alltid vara, asiaterna som är nummer ett. Lärde mig faktiskt ett och annat från videon också, inget banbrytande men fick ändå något att reflektera över (mentalitet som top osv).
Sen tittar de just på att nerfa vaynes ulti (finns länk på reddit), den är fruktansvärt stark, så jag måste hålla med dig.
Jag har nyss börjat spela lol och dör hela tiden. När jag slår mot någon följer min gubbe bara med för att sedan dö av Towers. Går det inte att fly när man är i strid eller vad?
Jag har nyss börjat spela lol och dör hela tiden. När jag slår mot någon följer min gubbe bara med för att sedan dö av Towers. Går det inte att fly när man är i strid eller vad?
Jo. Men när du högerklickar på en spelare så går din gubbe dit för att slå/skjuta/sparka/gråta eller liknande. Han följer personen/minionen/monstret/idioten till döden om det behövs. För att få din gubbe att avbryta det högerklickar du på valfritt annat ställe så den går dit istället
Jo. Men när du högerklickar på en spelare så går din gubbe dit för att slå/skjuta/sparka/gråta eller liknande. Han följer personen/minionen/monstret/idioten till döden om det behövs. För att få din gubbe att avbryta det högerklickar du på valfritt annat ställe så den går dit istället
Jag tryckte ner "a" och högerklickade men det brukar inte fungera. Det går bara när en liten trupp attackerar men när en större går på mig sitter jag fast.
Jag tryckte ner "a" och högerklickade men det brukar inte fungera. Det går bara när en liten trupp attackerar men när en större går på mig sitter jag fast.
Du ska trycka ner A sen vänsterklick, då går din gubbe dit du klickat och attackerar allting i sin väg. Förstår inte vad du menar med liten eller stor grupp.. Tappar du kontrollen över din karaktär om du möter många gubbar?
Du ska trycka ner A sen vänsterklick, då går din gubbe dit du klickat och attackerar allting i sin väg. Förstår inte vad du menar med liten eller stor grupp.. Tappar du kontrollen över din karaktär om du möter många gubbar?
När jag attackerar en eller två minions kan jag lätt avbryta attacken och gå undan. Men när jag går emot en större grupp så kan jag inte fly. När jag försöker klicka undan så fortsätter min gubbe att attackera istället och slutar inte tills han dör.
Edit: Nej jag kan inte ens avbryta attacken och fly när jag attackerar några minions. Gubben vill inte gå undan. Han bara attackerar tills han dör.
Senast redigerad av transkript 2013-07-25 kl. 20:28.
Jag försöker hitta en champion som passar mig bra, men tyvärr så är det inte så lätt.
Jag kollade lite på Elise och Cassiopeia, men enligt vad jag har hört så är dessa karaktärer väldigt svåra att spela som. Just nu mainar jag Vladimir (bra champ som jag tycker är lättspelad och ser riktigt cool ut).
Föredrar att spela AP med range framför AD eftersom jag är dålig på närstrider och endast har runor för APkaraktärer. Någon som kan berätta någonting om Cass och Elise för mig?