Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-20, 10:01
Medlem
zepofans avatar
Det har ju på senare tid tillkommit nya underforum i Matlagning, metoder och redskap, något som jag personligen tycker är kass.
Jag framförde mina åsikter om detta till mod. i PM men fick svaret att tråd om detta finns i Flashback. Den tråden har jag inte hittat, så det blev en ny.

Nåväl, jag tycker det har blivit väldigt sönderhackat och svåröverskådligt med den nya uppdelningen. I stället för 7-10 nya inlägg i ett forum har det nu delats upp på 1-2 nya inlägg och fem forumdelar.
Det går ju heller inte att se om jag läst de senaste inläggen i ett underforum, utan att memorera tiden eller att öppna det.
Vad tycker ni andra? Bättre eller sämre med uppdelningen?
Citera
2013-01-20, 10:09
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Det har ju på senare tid tillkommit nya underforum i Matlagning, metoder och redskap, något som jag personligen tycker är kass.
Jag framförde mina åsikter om detta till mod. i PM men fick svaret att tråd om detta finns i Flashback. Den tråden har jag inte hittat, så det blev en ny.

Nåväl, jag tycker det har blivit väldigt sönderhackat och svåröverskådligt med den nya uppdelningen. I stället för 7-10 nya inlägg i ett forum har det nu delats upp på 1-2 nya inlägg och fem forumdelar.
Det går ju heller inte att se om jag läst de senaste inläggen i ett underforum, utan att memorera tiden eller att öppna det.
Vad tycker ni andra? Bättre eller sämre med uppdelningen?
Se på fan; https://www.flashback.org/t2053166

Och jag håller med dig på övriga punkter. Det var för litet forum för att stycka upp.
Citera
2013-01-20, 13:19
Medlem
Bylines avatar
Jag både håller med, och inte.
Det är skönt att slippa trådar om knivar och andra redskap i matforumet, likaså om matställen, dieter, och till viss mån om färdigmat och halvfabrikat.
Däremot har jag alltid funnit det lite krångligt att bakning hamnar under ett eget forum, även fast jag inser varför det gör det. men gränsen för vad som är bakning och inte är lite luddig. Tex ostkakor tycker jag tillhör mat, likaså matbröd och lite andra saker, men jag förstår också varför de hamnar i bakforumet.
Jag funderade för ett tag sedan att starta en tråd om kalvdans, men insåg att den nog tvunget skulle sorteras under bakning bara för det är socker i den, och då sket jag i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in