2005-05-02, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mi:ne
Jag letade i flertalet butiker efter den igår, men antingen var den slut eller så hade dom inte fått in den. Antar att dom kom idag.
Hoppas att den smakar som den gjorde förr dock.

Officiell premiär idag, 2:e Maj.

Hur folk fått tag på den innan, vet jag inte. Förmodligen är det piratkopierarnas fel det också...
Citera
2005-05-02, 22:09
Medlem
Darcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irganox
Ah, nu sitter jag och avnjuter den pånyttfödda Tip Top glassen... Jag har ännu inte nått fram till nougatkulan, men jag lovar att hålla er underrättade!

Min spontana reaktion är att den känns mindre än förr. Undra om detta stämmer...
Tyckte också att den kändes mindre. Kan bro på att jag blivit större? Tyckte inte heller att överdraget smakade precis som förr men nogatkulan var en riktig munsbit!!
Citera
2005-05-02, 23:03
Medlem
Perriss avatar
Citat:
Ah, nu sitter jag och avnjuter den pånyttfödda Tip Top glassen... Jag har ännu inte nått fram till nougatkulan, men jag lovar att hålla er underrättade!

Min spontana reaktion är att den känns mindre än förr. Undra om detta stämmer...
Mindre!? Typiskt, det är nedskärningar på allt, rena rama rånet, snacka om att bli lurad på konfekten. *ronka ronka, ordvitsar*

Här ska köpas glass!

/perris
Citera
2005-05-02, 23:59
Medlem
mi:nes avatar
Citat:
Förmodligen är det piratkopierarnas fel det också...
Troligast
Citera
2005-05-03, 00:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
att den verkar mindre kan ju bero på att det är vi som vuxit upp. Åt en idag. Fick leta i tre affärer innan jag hittade en. Mumsigt värre
Citera
2005-05-03, 00:42
Medlem
jols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Wohoo! Sommaren är räddad.
Det finns en gud trots allt.
Citera
2005-05-03, 08:36
Medlem
Evil Eggplants avatar
Äntligen är gudaglassen tillbaka.
Jag vet inte hur länge jag har väntat.
KÖPA KÖPA KÖPA!!!

Vi kan alltid starta en "hur många tip-top har du ätit i sommar"-tråd sen.
Citera
2005-05-03, 09:06
Medlem
Miless avatar
Vilka minnen ifrån barndommen... tack för tipset, nu ska det köpas glass Mailade faktiskt gb och frågade om just den glassen för ca ett år sedan och då fanns det (enl. vad dom sa) inga planer på att återlansera den igen... men fan var härligt, nu b lev man ju nästan på bra humör igen
Citera
2005-05-03, 09:47
Medlem
Yields avatar
Yes! Idag är 'Dagen T', här ska köpas glass! Hur många Tip-Top:ar tror ni att de tar in i en normalstor Konsumbutik? Man kanske ska passa på att köpa på sig ett lager, de lär gå åt som smör i solsken.
Citera
2005-05-03, 09:56
Medlem
miklons avatar
Åt den första igår, det är möjligt att den har blivit mindre, men jag tyckte nästan att den var för stor ändå. För min del hade de gärna fått göra den lite mindre och dra ned en aning på priset.

Annars smakade den väl ungefär som man minns, men hade inte nougatkulan blivit lite ljusare?
Citera
2005-05-03, 10:41
Medlem
lab-ones avatar
YES! Ska köpa mig en sådan under morgondagen då jag ska ut på en lång bilfärd!
Citera
2005-05-03, 15:01
Bannlyst
Jag tycker Tip Top var en besvikelse. Smaklöst överdrag, trist nougatkärna som mest smakade torr chokladpudding. Och törstig blev man.

Någon som minns namnet på glassbastarden med gräddbulle i? Var det Joker den hette?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in