Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-01-11, 08:07
Medlem
Yoo,

Är ny här på forumet och det finns säkert någon tutorial om detta jag missat.
Men om du postar ett svar i någon random tråd hur vet du då när någon citerat dig etc?
Har förstått att man kan prenumerera på trådar men känns ju som man borde kunna få nån notice om nån svarar på ditt inlägg, citerar dig etc?

One Love
Citera
2013-01-11, 08:08
Moderator
^Eazs avatar
Uppe till höger har du en ikon som ser ut som ett par verktyg, där finns mina citerade inlägg, mina inlägg osv.

Finns bra information i FAQ Forumet: https://www.flashback.org/f351
Citera
2013-01-11, 08:12
Medlem
usb3s avatar
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=756251

Du håller muspekaren över verktygen högst uppe till höger.
Citera
2013-01-11, 08:14
Medlem
håhå tack så mycket
Citera
2013-01-11, 08:22
Medlem
PenisJuices avatar
Kan nämnas att på senaste har indexeringen för "mina inlägg" respektive "mina citerade inlägg" inte fungerat särskilt bra... Tar för fan dagar ibland innan ens posts dyker upp i dessa listor...
Citera
2013-01-11, 08:30
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Kan nämnas att på senaste har indexeringen för "mina inlägg" respektive "mina citerade inlägg" inte fungerat särskilt bra... Tar för fan dagar ibland innan ens posts dyker upp i dessa listor...
Nu var det ju iofs tillfälligt men när det pågick så var man verkligen glad att prenumerationer fungerade.
Annars hade det varit väldigt svårt att hänga med.
Dessutom så påverkar ju inte prenumerationer om man väljer att inte få epost vid uppdateringar.
Man kan ju ha det som backup sas.
Citera
2013-01-11, 08:32
Medlem
Sumsarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice

Från vad jag märkt händer det oftast när man postat i Heta Ämnen. Jag har aldrig haft några problem med mina inlägg- eller mina citerade inläggsfunktionen i de mer obskyra trådarna.
Citera
2013-01-11, 08:37
Medlem
Påsåvis, kategorierna högst upp på sidan skiftar ju färg ibland. Innebär detta att någon har postat ett inlägg i nån tråd där man varit aktiv ?

Edit: nvm fatta nu ^_^
Senast redigerad av Kallekakan 2013-01-11 kl. 08:40.
Citera
2013-01-11, 08:42
Medlem
Fattar dock inte varför det inte kör med något Facebookliknande koncept så det kommer upp nån stor jäva grej när nån citerar en etc. Hade ju vart lite lättare än att kontrollera det manuellt.
Citera
2013-01-11, 11:09
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekakan
Fattar dock inte varför det inte kör med något Facebookliknande koncept så det kommer upp nån stor jäva grej när nån citerar en etc. Hade ju vart lite lättare än att kontrollera det manuellt.

För att det tar en jävla massa prestanda från servern.
Citera
2013-01-11, 11:18
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
För att det tar en jävla massa prestanda från servern.

Jag hade dessutom blivit skitirriterad om det kom en massa störiga popups hela tiden. Blä.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in