2005-05-03, 01:03
Medlem
mankers avatar
aaaapkuk :O

nä, men den var ingen höjdare.. men testa att söka på den på olika internetbeställningssaker, inte för jag tror de har skiten, men måste ju säga ngt
Citera
2005-05-03, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Tequila överhuvudtaget smakar apkuk..
smaken e som baken...gillar man corona så brukar man digga desperados med..
Citera
2005-05-03, 18:31
Medlem
mankers avatar
Njae, Corona är fint, desperados fult.
stor skillnad.

Corona är en hel vetskap och mmm.

Desperados tar nog mer tid att liksom vänja sig vid, inte för att det är så speciellt som öl, men smaken.

fast så äckligt att det inte borde finnas någonstans är det inte
Citera
2007-07-20, 20:54
Medlem
jonas_d_s avatar
River upp en gammal tråd men ingen som vet om någon internetleverantör säljer denna till sverige?
Citera
2007-07-21, 15:23
Medlem
zappzapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manker
Njae, Corona är fint, desperados fult.
stor skillnad.

Mycket stor skillnad. Har aldrig riktigt fastnat för Desperados eftersom jag tycker den är en aning för söt i smaken.
Citera
2007-07-21, 16:55
Medlem
Fili-ps avatar
Desperados är sjuuukt god .... skulle jätte gärna vilja veta var man kan köpa den i sverige!
Citera
2007-07-22, 13:45
Medlem
soulreapers avatar
Detta låter som ölen för mig! Snyggt namn och man slipper supa sig redlös på tequila och öl då ölen redan har en tequila smak!! Finns den i spanien och frankrike eller? vet ni nåt annat ställe?
Citera
2007-07-22, 15:06
Medlem
Azraels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung Kisstank
Den fanns på Systemet en kort period 1996.
Varför vill ni att denna äckliga parfymdricka skall komma tillbaka?

Tyckte väl att det lät bekant. Hade ett svagt minne av att jag köpt smörjan på bolaget någon gång för länge sedan. Smakar som kattkiss.
Citera
2007-07-22, 15:53
Medlem
Jimmypops avatar
Var nere i frankrike i två veckor med ett tre kompisar för ett år sedan.
Medans jag satt och drack en annan öl som började på 19~ något så svepte dom desperados efter desperados, fattar inte hur dom orkade dricka så många, smakar ju förfan inget annat än taskig öl, sketen tequila och socker.
Citera
2007-07-22, 16:08
Medlem
Sick_Boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Detta låter som ölen för mig! Snyggt namn och man slipper supa sig redlös på tequila och öl då ölen redan har en tequila smak!! Finns den i spanien och frankrike eller? vet ni nåt annat ställe?

Finns i Tyskland också, drack den under fotbolls-VM i Berlin. Smakar skit om du frågar mig.
Citera
2007-07-27, 01:46
Medlem
jonas_d_s avatar
jag har också sett den i tyskland men finns det inget sätt att få tag på den i Sverige,

Inge krog i Stockholm eller liknade som säljer den var typ 10 år sedan jag testade den.
Citera
2007-07-27, 01:57
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonas_d_
jag har också sett den i tyskland men finns det inget sätt att få tag på den i Sverige,

Inge krog i Stockholm eller liknade som säljer den var typ 10 år sedan jag testade den.
Mmm... Över 2 år sen man skrev i den här tråden...

Tror inte det finns någon som importerar den alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in