2013-01-08, 19:47
Medlem
Helt skruvat!
Min dröm : Det är en familj med en pojke. Det blir en brand i huset och pappan i familjen stryker med. En brandman blir förjust i mamman och accepterar sonen men han kan inte stödja ekonomiskt. Pojken ser en vit häst som han vill ha. Mamman säger att hon inte har råd med den. Då kommer en greve och säger "det är han som äger den" pekar på ett slott. Mamman agerar sexslav åt den här GRÅA mannen med ljusa hårstrån över hela kroppen för att pojken ska få rida och de klara sig. Han var tanig och hade stort huvud nästan stewie liknande. Han hade i sin tur en dotter som var förtjust i lilla pojken men hon var för döminant så han var rädd för henne (det). Hon i sin tur liknade pappan fast lite aktivare. Pappan dör och så gör pojkens mamma.

Jag vaknar upp och blir typ "THE FUCK"

Somnar in igen och upplever en sömnparalysis. DÅ HON TITTAR PÅ MIG rakt i ansiktet småfnittrar och jag känner hennes hand fippla med mitt hår.

Jag är helt förstörd.
Asså jag är rädd på riktigt
Citera
2013-01-08, 19:54
Medlem
Haha, fy fan vad sjukt. Men ta det lugnt nu. Inget illa kan ju hända dig, eller hur? Händer det igen så lek och utforska istället.
Citera
2013-01-08, 19:55
Medlem
Jag har hört att man kan attrahera dåliga andar som förföljer en
Citera
2013-01-08, 20:20
Medlem
Bara om du låter dom. Var bestämd med att inget kan hända dig bara, så kommer inget att komma åt dig.
Senast redigerad av Shamas 2013-01-08 kl. 20:22.
Citera
2013-01-08, 20:24
Medlem
Seems legit . Jaah jag har haft lite inre strider ibland och lyckats komma mig ur det genom att konfrontera "andar" känns det som
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in