Snälla kan vi inte komma överrens om att göra denna man arbetslös? Han behöver definitivt bli torr bakom öronen innan han ska sitta i någon riksdag.
Det enda han lyckas med är rena plagiat till tal samt att brinna för frågor, där det är omöjligt att inte hålla med...
Stoppa gatuvåldet.....Stoppa kvinnovåldet... våldtäkter.. Vad kommer härnäst?
Någon på forumet skrev att han har en tendens att hoppsparka in öppna dörrar. Jag tycker att det är en väldigt Brå beskrivning av lillherrns förehavanden.
Har aldrig förstått vad det stolpskottet gör i riksdagen. Varför ska han trampa runt i riksdagshusets korridorer för att sparka in öppna dörrar i en konsensusfråga? Finns det nån jävel som är för ökat våld? Snart höjer han väl rösten i frågor som "Varmare väder" eller "Fred på jorden".
Har aldrig förstått vad det stolpskottet gör i riksdagen. Varför ska han trampa runt i riksdagshusets korridorer för att sparka in öppna dörrar i en konsensusfråga? Finns det nån jävel som är för ökat våld? Snart höjer han väl rösten i frågor som "Varmare väder" eller "Fred på jorden".
Han är väl akademiker från Handels också? En manlig Blondinbella, duktig på att marknadsföra sig själv inför rätt personer uppenbarligen. Förjävligt att han kostar 60+ T skattekronor per månad.
Han är väl akademiker från Handels också? En manlig Blondinbella, duktig på att marknadsföra sig själv inför rätt personer uppenbarligen. Förjävligt att han kostar 60+ T skattekronor per månad.
Tror även att han är ett "Schlingmannskt barn". Per satte upp en, i mitt tycke, genial strategi och jag misstänker att han var tillräckligt strategiskt klarsynt för att ta upp människor med ett redan befintligt personligt väljarunderlag i ryggsäcken.
Jag skulle kunna spy galla på Per för vad han har gjort mot politiken. Jag kan bara hoppas att han har ett samvete rymligt nog eller en tillräckligt bristande förmåga att förstå konsekvenserna av hans verk för att kunna sova gott om nätterna men däremot kan ingen påstå något annat än att det han gjorde med Moderaterna var genialt.
Hahahaah, såg plagiatet, vilket stolpskott! Anton "underbett" Abele inser inte vilken åtlöje han gjort sig till. Avgå vafan!
Sådana människor ska inte få sitta i riksdagen, dom är för dumma! För något år sedan kunde han inte ens få handla på Systemet. Han är ju bara 21 år förfan. Politiker ska vara minst 30 år.
Wikipedia-artikeln om honom verkar vara helt låst. Skulle gärna vilja lägga till Obama-incidenten.
Han skulle börjat där men hoppade av...Alltså ingen akademiker än så länge. Man måste väl vara färdig innan man kallar sig akademiker?