2013-01-08, 11:48
Medlem
Ballooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewBodhum
Det är Sebbe. Jag var själv där och såg polisingripandet. Killen såg nojig ut som fan och tuggade. Trodde fan han skulle börja tugga fradga.

Ha ha vilken tönt kan man bli större loser.
Citera
2013-01-08, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusGadaffi
Med tanke på att han är tjock så borde hans såkallade anabola vara sockerpiller.

Ja det är ett hett tips att skaffa ett gymkort(eller besöka fängelsegymmet) innan man börjar preppa.

Detta brottet(grovt vappenbrott) borde väl leda till en rejäl straffskärpning av de olaga hot han utreds för? Konstigt att det inte nämns i artiklarna
Citera
2013-01-08, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Sebbe och Ola är vänner och umgås eller vad?
Ola ska medverka en en "pjäs" som Sebbe satt upp på fryshuset. Medans vi faller heter den typ, han har ju medverkat i nån musikvideo Sebbe (kartellen) har dessutom så skulle inte höja ögonbrynet om dom var bundisar.
Citera
2013-01-08, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
läste precis fuppen.

vilken jävla loooser o springa runt o flsaha en picka på en sunkresturang på det sättet. dessutom påtänd med doping och kokain i kroppen.

anmärkningsvärt
- hans tjej har träffat han 3 mån o bor redan med han, har är ju bra kille för han jobbar på fryshuset...

-pistolen är en billig skitpicka, kinesisk tokarev kopia med bortfilade nummer.

-alla hans kompisar ljög för polisen dom inte sett nåt fast uppenbart pickan fanns i hans besittning.

Haha, så¨de har bara varit tillsammans i 3 månader.
Hon håller redan på med samma "Hata Aina" attityd, det är faan skrattretande!
Citera
2013-01-08, 12:13
Medlem
Staniolrustnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewBodhum
Det är Sebbe. Jag var själv där och såg polisingripandet. Killen såg nojig ut som fan och tuggade. Trodde fan han skulle börja tugga fradga.

Blir så av kokain och amfetamin. Finns nått morgonsoffa inslag där han sitter och idisslar hela tiden. Typiskt för påverkan av centralstimulerande.
Citera
2013-01-08, 12:23
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus
och vad säger han då här. stämning och fup i samma fil.

Du är kung!
Citera
2013-01-08, 12:27
Medlem
Lilleman
Citera
2013-01-08, 12:36
Medlem
MindreModigMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus
Förhör

Han verkar ju inte ha ett speciellt ansträngande jobb...
Fryshuset, Fika, Hardrock, Longhorn, suck...
Citera
2013-01-08, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindreModigMan
Han verkar ju inte ha ett speciellt ansträngande jobb...
Fryshuset, Fika, Hardrock, Longhorn, suck...
Undrar vilka som betalar hans lön/bidrag?
Kan det vara vi skattebetalare?
Vore intressant att veta hur mycket han kvitterar ut.
Citera
2013-01-08, 13:08
Medlem
Tjollepelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moramannen
Han är väl ändå finne? Har jag alltid haft för mig, Stakset låter ju finskt/baltiskt. Så har han väl han kompisar som suttit inne i Suomi.
EDIT: Men visst, faktum kvarstår, han är en watte.

Tror som många andra att det är någon okänd föredetting som rappar som hobby och släppte en singel på 90-talet.
Vet inte om jag är pucktvåa men han är från Norge. Född här eller där vet jag inte.
Citera
2013-01-08, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mediemannen
I Aftonbladettexten:
Han greps kokainpåverkad efter att ha setts hålla i en skarpladdad pistol på en krog i Stockholm.
Dessutom ska han enligt artikeln förutom kokain i urinen ha haft dopningsmedlet drostanolon i kroppen, enligt analysen.

En "artist" alltså – ett vittgående begrepp, som alla vet.

Vem?

Gissar på Sebbe Stakset, killen har tidigare dömts för dopingbrott och skulle inte förvåna mig om killen glider runt med pistol
Citera
2013-01-08, 13:27
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jekjek
Undrar vilka som betalar hans lön/bidrag?
Kan det vara vi skattebetalare?
Vore intressant att veta hur mycket han kvitterar ut.

Naturligtvis är det vi skattebetalare, ett par stycken av oss, som finansierar hans liv och leverne.

Han har förmodligen en grundlön på runt 30-35 tusen i månaden utan några krav eller betungande sysslor. Han hänger lite med kidsen, har lite möten, fikar, tar en arbetslunch, köper vapen, koksar och berättar om sitt hårda liv i någon tv-soffa ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in