2013-01-06, 15:13
Medlem
namgrebs avatar
Rubrik justerad.

/MOD
Citera
2013-01-06, 15:14
Medlem
Ostronsoppas avatar
Det ser ju i alla fall ut som att personen som du chattade tänkte gå med på det när han fortfarande trodde du var en fjortis tjej.

Men jag tror inte du kommer särskilt långt på det här. Dels ser jag ingenstans i din skärmdump att du skulle utgett dig för att vara minderårig. Dels är det heller inte särskilt klart vart nånstans han går med på att visa penis i cam. Han skriver "din msn?" vilket skulle kunna uppfattas som att han frågar efter din msn så att han kan visa penis i cam där. Men det är också efter att du föreslår att ni ska fortsätta chatta via msn så det kan också uppfattas som att han bara frågar efter mail-adressen. Efter det skriver han att inte är intresserad än något annat än att chatta. Det är efter du outar dig själv men han skulle kunna hävda att han skickade det i svar till frågan om han ville visa snoppen för dig. Det är inte omöjligt i och med hur internet kan bete sig ibland med lag och skit. Jag skulle tro att du har ett rätt så svagt fall, jag är dock ingen advokat så du behöver inte ta mina råd. Det är bara vad jag får för magkänsla av hela grejen.

Däremot ser jag att du säger att du ska outa han med namn och allt som pedofil. Har du gjort det? För finns det inga bevis på att han har begått varken grooming eller sexuella övergrepp mot minderåriga finns det enligt lagen ingen sanning i det uttalandet. Och jag är rätt så säker på att det skulle kunna kallas förtal, vilket är rätt olagligt.
Citera
2013-01-07, 04:21
Medlem
panasonic89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostronsoppa
Det ser ju i alla fall ut som att personen som du chattade tänkte gå med på det när han fortfarande trodde du var en fjortis tjej.

Men jag tror inte du kommer särskilt långt på det här. Dels ser jag ingenstans i din skärmdump att du skulle utgett dig för att vara minderårig. Dels är det heller inte särskilt klart vart nånstans han går med på att visa penis i cam. Han skriver "din msn?" vilket skulle kunna uppfattas som att han frågar efter din msn så att han kan visa penis i cam där. Men det är också efter att du föreslår att ni ska fortsätta chatta via msn så det kan också uppfattas som att han bara frågar efter mail-adressen. Efter det skriver han att inte är intresserad än något annat än att chatta. Det är efter du outar dig själv men han skulle kunna hävda att han skickade det i svar till frågan om han ville visa snoppen för dig. Det är inte omöjligt i och med hur internet kan bete sig ibland med lag och skit. Jag skulle tro att du har ett rätt så svagt fall, jag är dock ingen advokat så du behöver inte ta mina råd. Det är bara vad jag får för magkänsla av hela grejen.

Däremot ser jag att du säger att du ska outa han med namn och allt som pedofil. Har du gjort det? För finns det inga bevis på att han har begått varken grooming eller sexuella övergrepp mot minderåriga finns det enligt lagen ingen sanning i det uttalandet. Och jag är rätt så säker på att det skulle kunna kallas förtal, vilket är rätt olagligt.

Nej det ar jag inte gjort, precis, jag har gjort nu 4 filmer, där jag chattar med dom först sen filmar dom, kommer lägga ut dom på youtube, jävla as.
Citera
2013-01-07, 04:27
Medlem
BrainDisorders avatar
Börja med att stava rätt så kanske du kan skrämma folk.. Vem vill fortsätta diskussionen med någon som utger sig för att vara från "spannegruppen" och som ska hänga ut personen i fråga på google?
Citera
2013-01-07, 15:53
Medlem
jcarlbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfSvinhufvud
Jag förstår inte riktigt länkens innehåll.
Där fanns ingen som försökte visa "sin snopp". Däremot var det en person "förmodad ungdom" som försökte övertyga den andre "förmodade äldre" att han skall visa den. Vilket han aldrig accepterade.
Utan att personen ens fått svara på förslaget, anklagas han sedan för att vara peddo.

Det finns ju inget som helst förslag från den sk peddon som är ens i närheten av sexuellt. Det är helt och hållet den förmodade ungdommen som driver en sexuell diskussion. Främlingen tar ju ganska snabbt avstånd när han inser vad snurrig "ungdommen" är.
Finns det annan kommunikation än den som visas på länken som säger annat?

Så sant så men han gjorde en förfrågan utav hennes MSN efter förslaget så man behöver inte vara ett geni för att förstå innebörden utav den handlingen.
Dock så var det inte värst smart att vara så hiad, hade han väntat så hade han säkert skrivit något dumt.

För att ha levt i Sverige, i nästan 50 år så har du problem med ordet "ungdomen".
Senast redigerad av jcarlberg 2013-01-07 kl. 15:56.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in